Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har följt den hÀr trÄden lÀnge, men nu Àntligen kan jag bidra! Sjukt nöjd med denna 5646-7010 frÄn 1971 som dessutom gör den till Ärsklocka. Kvalitet rakt igenom!
Tackar! PĂ„ Tradera!Riktigt fin!
FÄr man frÄga var du hittade den?
Löve it.
Vet inte svaret men skulle kolla med AD, tex Klockmaster FĂ€ltöversten.Förresten, min klocka, har pĂ„ gott och ont haft ett liv före mig. Ăr det nĂ„n hĂ€r inne som har koll pĂ„ om man kan köpa nya bezel inserts? Och i sĂ„ fall, passar de senare keramiska, pĂ„ min 229? Kan man göra det sjĂ€lv eller Ă€r det auktoriserad service alt Japan som gĂ€ller?
Sökt lite pÄ tuben men resultaten lyser med sin frÄnvaro...
Yes jag fÄr lov att göra det, tÀnkte mest om nÄn hade inside informationVet inte svaret men skulle kolla med AD, tex Klockmaster FÀltöversten.
Det har jag inte men jag kan sĂ€ga att jag har stĂ€llt liknande frĂ„gor om utbytesdelar och fĂ„tt snabb hjĂ€lp. DĂ€remot om det gĂ„r att montera andra delar Ă€n original Ă€r vĂ€l oklart om de kĂ€nner till eller ens vill göraâŠYes jag fĂ„r lov att göra det, tĂ€nkte mest om nĂ„n hade inside information
StjĂ€rnurmakarn hĂ€r i stan (VĂ€sterĂ„s) verkar ha bra kontakt med Seiko dist sĂ„ det fĂ„r bli ett besök och tala om saken.Det har jag inte men jag kan sĂ€ga att jag har stĂ€llt liknande frĂ„gor om utbytesdelar och fĂ„tt snabb hjĂ€lp. DĂ€remot om det gĂ„r att montera andra delar Ă€n original Ă€r vĂ€l oklart om de kĂ€nner till eller ens vill göraâŠ
- Mer utbud torde det ju inte bli eftersom GS Europa sÀger upp de flesta andra AD i Sverige.Var inne pÄ Krons i helgen och tala lite med en fantastisk försÀljare, jag var dÀr för att kolla hur det gÄr med min lista samt lite andra frÄgor varav en har med denna trÄd att göra - Grand Seiko kommer officiellt göra entré pÄ Krons i Stockholm VÀldigt positivt för alla oss GS Àlskare med mer utbud hÀr i Sverige och Stockholm.
Jag tror jag har sett den pÄ Nato lÀngre upp i trÄden, en eller tvÄ sidor bak.Skulle vilja prova ett brunt, lite tjockare skinnband pÄ den hÀr (22mm). NÄn som har provat och har en bild att dela med sig? Funderat pÄ ett tjockare Nato ocksÄ, men tror det blir för högt med den hÀr boetten.
Nato, har du blivit spritt sprÄngandes?Skulle vilja prova ett brunt, lite tjockare skinnband pÄ den hÀr (22mm). NÄn som har provat och har en bild att dela med sig? Funderat pÄ ett tjockare Nato ocksÄ, men tror det blir för högt med den hÀr boetten.
Grattis, grymt köpTog en svÀng till Klockmaster FÀltöversten igÄr, och jag Äkte hem med denna
Fantastiskt trevligt bemötande (precis som vid tidigare tillfÀlle), vÀrldsklass helt enkelt!
Tack!Grattis, grymt köp
Grattis till en riktigt fin GS!Tog en svÀng till Klockmaster FÀltöversten igÄr, och jag Äkte hem med denna
Fantastiskt trevligt bemötande (precis som vid tidigare tillfÀlle), vÀrldsklass helt enkelt!
Tack! Visst har du ordnat med lĂ€nk till din? Ăr lite sugen pĂ„ det faktiskt.. Ăr det möjligtvis frĂ„n en SBGE225 isĂ„fall?Grattis till en riktigt fin GS!
Jag Àr riktigt nöjd med min .