• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora och radiostyrda tråden!

nissehult

Patek
2-Faktor
Skogsmulle fick lite körtid idag. Fint väder och lagom blött.

1000011496.jpg
 

Måberg

Panerai
Första körningen på länge idag, fick även med mig sambon!

Fick bli HPI''n idag. Den är inte vacker, men fasen vad kompetent den är!

Testkörde även hennes bil lite, och den går oförskämt bra med tanke på det är en lastgammal SCX10 av första generationen byggd på en relativt snäv budget med 55t borstad yeah racing motor, Hobbywing 80a esc, 12kg kina-servo osv.

received_1928710594179305.jpeg
received_208560662197461.jpeg
received_3759974940891991.jpeg
received_1303139656977464.jpeg
received_1497975491013804.jpeg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
För mig är det en stor del av just crawler-hobbyn. Bara en tidsfråga innan det blir en hardbody med klara rutor, full inredning och en förare i 1/10. Vuxna som leker mer dockor! 😂
Det är kul att följa andra som gör det. Själv så gillar jag körningen och tycker det är helt ok att välta, rulla och få märken på chassit. Jag skulle inte våga köra en pimpad bil i skogen.
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Det är kul att följa andra som gör det. Själv så gillar jag körningen och tycker det är helt ok att välta, rulla och få märken på chassit. Jag skulle inte våga köra en pimpad bil i skogen.
Min bil har gott om märken, den går rätt hårt i både lera, vatten, sand och grus. Underredet på min är helt uppskavt. Den är ju till för att köras! :) Körningen är det klart roligaste, men jag gillar när det ser ut så äkta som möjligt. Min bil har ju långt kvar dit!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Perfekt komplement med en krypbil då ju 😍
Har hört att dom är perfekta att köra över frugisars fötter till hon sparkar till den... Tex... 😁
Kanske värt en chansning då. Brukar aldrig köpa grejer fraktat via blocket.

Men den verkar ju dessutom ha allt man behöver för att köra direkt.

Är den skala 1:24? Som i lagom att leka med i barnens rum?
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Kanske värt en chansning då. Brukar aldrig köpa grejer fraktat via blocket.

Men den verkar ju dessutom ha allt man behöver för att köra direkt.

Är den skala 1:24? Som i lagom att leka med i barnens rum?
Ta via blocketpaket så betalar du efter du fått grejerna :)
Den verkar bra utrustad och direkt körklar.
Barn (och vuxna) älskar dom där ;) Jag har två likadana redan, annars hade jag klippt den ..
 
Topp