• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Jordan är högt på min lista också.
928855_614249072044273_1567294326_n.jpg

Helvete, Gåshud!!

MVG, lätt den snyggast sneaker/sko som någonsin har tillverkats, sen en DD på det! :)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Fantastisk uppslutning, kul att se! :)
Grym samling @Fredrik (Swe), nästa köp blir definitivt ett par diemme. Jag har inte lika stor koll på jordans & basketskor men förmodar att det är några eftertraktade du sitter inne på? Snyggt hur som! Gillar sko & klocka wristshotsen, kör du självutlösare eller ber du någon fota åt dig?
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
Mycket mycket snyggt!

Vad är historien bakom dom andra, haft dom sedan "back in the days"?

De är någon re-release från några år tillbaka, de i lådan kom förra året tror jag. Självklart är det skorna" jag aldrig fick som liten"...

Fantastisk uppslutning, kul att se! :)
Grym samling @Fredrik (Swe), nästa köp blir definitivt ett par diemme. Jag har inte lika stor koll på jordans & basketskor men förmodar att det är några eftertraktade du sitter inne på? Snyggt hur som! Gillar sko & klocka wristshotsen, kör du självutlösare eller ber du någon fota åt dig?

Vet inte hur eftertraktade de är, de är ju ny-release på en gammal modell men de kom bara i ett visst antal ex så de går ju inte att köpa längre .

Har röststyrning på mobilen så jag står och vrålar tills det blir en bra bild (eller frugan säger åt mig att sluta larva mig...).
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Det var på tiden tycker man. Här kan vi snacka om alla möjliga sneakers, hur mycket som helst.
Jag personligen uppskattar både finskor och sneakers, men tycker även att det bör finnas en dedikerad sneakers tråd. Slipper man även lite tjafs emellanåt i sko-tråden.

Precis som med klockor finns det vissa skor man borde haft eller ha i samlingen. Kan tycka att man ska ha minst ett par av följande skor. Då & nutida klassiker.
- ZX Flux
- Roshe run, Air Force1, Air max valfri, m.m.
- Converse, trots det dåliga sulorna. Nya modellen har ju dock förbättrad vibram-sula.
- Jordans?
- Asics, valfri
Fyll på listan med vad ni tycker!

Släng upp fler bilder på dina nya pjucks @WBergdahl, är själv sugen på ett par GL3. Hur är det i storlekarna?

Dessa släpps om en timme ungefär på END, är sugen men tveksam. Ful-snygga. Speciella. Just därför man vill ha dem dessutom.
acronym-nike-lunar-force-1-release-date-4.jpg
De va på tiden med en sneakerstråd. Tyckte dom var feta. Har blivit för snål för att lägga pengar på kläder och skor nu för tiden känns det som men det ger mer på klock och flytta hemifrån kontot. Ska leta upp lite bilder :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Får uppdatera mer imorgon och ta färska bilder. Hade inga bilder i luren så fick sno från min instagram.
Mina gamla loubs som nu blivit sålda.
image.jpg

Och mina beaters när de fortfarande var nya
image.jpg


Är själv sugen på balenciaga men hade velat ha dessa som tyvärr utgått för länge sen?
image.jpg
image.jpg
 

WBergdahl

Panerai
Får uppdatera mer imorgon och ta färska bilder. Hade inga bilder i luren så fick sno från min instagram.
Mina gamla loubs som nu blivit sålda.
image.jpg

Och mina beaters när de fortfarande var nya
image.jpg


Är själv sugen på balenciaga men hade velat ha dessa som tyvärr utgått för länge sen?
image.jpg
image.jpg
Hittade faktiskt ett par blåa när jag var i London under sommaren!
Dom var tyvärr 2stl för stora, men kostade £200...
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tyvärr inte... Hittade en US10 om jag inte minns fel! Tror det jag också, tråkigt nog

Ett annat märke som jag skulle vilja ha är Givenchy! Höga svarta skulle vara najs
+1 även zanotti och balmain för min del. :) nästa köp lär väl ändå sluta med new balance eller axel arigato. Blivit lite för snål för 6000kr+ skor..
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Lanvin gör ju också ganska fräscha även om jag kan tycka att tå-partiet är aningen långt och lite för glansigt.
197797_mrp_fr_l.jpg


Dessa var rätt trevliga.
565500_mrp_fr_l.jpg
 
Nu ska jag vara grinig men i min värld tillverkas sneakers/trainers av sportföretag typ Adidas/Puma/NB etc etc och inte någon random klädtillverkare. Själv har jag förutom ett par NB endast Adidas och så har det varit sedan början på 80-talet.:oldman:

Ps. Ingen som har ett par blå/röda Kopenhagen strl 10 till salu?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Nu ska jag vara grinig men i min värld tillverkas sneakers/trainers av sportföretag typ Adidas/Puma/NB etc etc. Själv har jag förutom ett par NB endast Adidas och så har det varit sedan början på 80-talet.:oldman:

Ps. Ingen som har ett par blå/röda Kopenhagen strl 10 till salu?
Äsch, ser det som lyx-sneakers ungefär. Eller design-sneakers, kalla det vad man vill. Båda platsar här. :)
 

Kallebalik

Friends of KS
Tyvärr är många av Adidas re-issues av bristfällig kvalitet. Mina Trimm Trab släppte i limningen efter att par veckor.

För att inte tala om hur hal den stenhårda plastsulan är, totalt livsfarlig i minsta lilla is, slask eller millimeter snö. Ett par av de senaste årets re-issues har varit av väldigt bristfällig kvalitet med limningar som släpper och limsöl. Stockholm, Bern och Rouge framför allt.. Hittade dock ett par Stockholm i vettigt skick.
image.jpg
 

SSL

Audemars
Nu ska jag vara grinig men i min värld tillverkas sneakers/trainers av sportföretag typ Adidas/Puma/NB etc etc och inte någon random klädtillverkare. Själv har jag förutom ett par NB endast Adidas och så har det varit sedan början på 80-talet.:oldman:

Håller med dig till viss del. Inget för mig riktigt kanske, men kul att kolla på. Typ i den här tråden :p
 
Topp