• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

snoozarn

Patek
2-Faktor
Air Presto tech pack fylls på i helgen hos caliroots? Också en fulsnygg sneaker jag kan tänka mig, vet inte när jag skulle använda de dock. Får vänta till löning då man redan handlat upp sko-budgeten. :bag:
nike-air-presto-tp-fleece-tumbled-grey-812307-002.jpg


Deras collab med diemme var inte heller fyskam.


diemme-x-c-store-roccia-vet-awc-di1509rv62-black-all-weather-conditions.jpg
 

WBergdahl

Panerai
Air Presto tech pack fylls på i helgen hos caliroots? Också en fulsnygg sneaker jag kan tänka mig, vet inte när jag skulle använda de dock. Får vänta till löning då man redan handlat upp sko-budgeten. :bag:
nike-air-presto-tp-fleece-tumbled-grey-812307-002.jpg


Deras collab med diemme var inte heller fyskam.


diemme-x-c-store-roccia-vet-awc-di1509rv62-black-all-weather-conditions.jpg
Tycker fan att kängan är riktigt tråkigt för att vara Diemme x C Store colab...
Dom borde kunna komma fram med något roligare än ett par helsvarta kängor av den vanliga modellen
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Air Presto tech pack fylls på i helgen hos caliroots? Också en fulsnygg sneaker jag kan tänka mig, vet inte när jag skulle använda de dock. Får vänta till löning då man redan handlat upp sko-budgeten. :bag:
nike-air-presto-tp-fleece-tumbled-grey-812307-002.jpg


Deras collab med diemme var inte heller fyskam.
Prestos är grymma! Har ett par svarta som jag ofta har som jobbskor. Blev glad när de tog upp den linjen igen, en av Nikes bästa linjer. Grymma sommarsneakers.
Ingen som vågar gå all our ;) lite för mycket för min smak :)
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_m_medium_high(1).jpg
Har ett par Adidas x Jeremy Scott tofflor med vingar, grymt coola! :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg

Några "slit och släng-sneakers" jag har ståendes på jobbet.
1: AM-1 NikeID med mitt namn på så ingen ska glömma bort mig.
2: Air max 90 current: Bra sommarsneakers, perforerade med freesula+AM90-sula.
3: "Forrest": En av de första modellerna med flywire. Freesula som ni ser. :)
 

J86A

Omega
Man har en stuga på tomten och är alldeles för lat för att ta på sig skorna ordentligt när man springer mellan stugan och huset dagligen. Äh skor är ändå till för att slitas och slängas :p
Ja vem skulle palla krångla med det flera gånger om dagen :) Du får köra på det heta svensson modet annars och införskaffa ett par sådana här :D

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_20130501-235552.jpg
 

Johanw

Cartier
Ett tips om man inte vill ha "dussin"skor är att titta på Nike SB. Både jag och tjejen köpt i en gammal kompis skateboardaffär och med den lilla upplagan är det inte många som du lär springa på med samma skor. Dessa köpte jag. Första SB med free-sula.

nike-free-sb-sailcool-grey.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Ja vem skulle palla krångla med det flera gånger om dagen :) Du får köra på det heta svensson modet annars och införskaffa ett par sådana här :D

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_20130501-235552.jpg
Har två par tofflor som brukar användas flitigt. Dessvärre har jag en flickvän som brukar sno dom eller en mamma och syster som går ut och röker med dom. Skor är ändå beaters. :)
 

WBergdahl

Panerai
Ett tips om man inte vill ha "dussin"skor är att titta på Nike SB. Både jag och tjejen köpt i en gammal kompis skateboardaffär och med den lilla upplagan är det inte många som du lär springa på med samma skor. Dessa köpte jag. Första SB med free-sula.

nike-free-sb-sailcool-grey.jpg
Så kan man göra om man inte köper " high end" eller köper från begränsade släpp!
 

J86A

Omega
Har två par tofflor som brukar användas flitigt. Dessvärre har jag en flickvän som brukar sno dom eller en mamma och syster som går ut och röker med dom. Skor är ändå beaters. :)
Ja det är sällan man får ha något ifred när man lämnar singellivet bakom sig :) Det är klart det är så för skor är ju till för att användas om något och kan säga att jag har ett par riktiga beaters som ser ut som att de har gått igenom världskrig :D
 
Topp