HateWinter
Silver
Jordan är högt på min lista också.
Helvete, Gåshud!!
MVG, lätt den snyggast sneaker/sko som någonsin har tillverkats, sen en DD på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jordan är högt på min lista också.
Har ett gäng Diemme. Har bara bilder på dessa för tillfället men har två(eller om det är tre) par kängor till. Tänk på att de med "vanligaste vibram-sulan" är snorhala i sidled på vintern...
Man måste bara älska den bilden med tanke på bakgrundenJordan är högt på min lista också.
Har dessa också...Helvete, Gåshud!!
MVG, lätt den snyggast sneaker/sko som någonsin har tillverkats, sen en DD på det!
Har dessa också...
Mycket mycket snyggt!
Vad är historien bakom dom andra, haft dom sedan "back in the days"?
Fantastisk uppslutning, kul att se!
Grym samling @Fredrik (Swe), nästa köp blir definitivt ett par diemme. Jag har inte lika stor koll på jordans & basketskor men förmodar att det är några eftertraktade du sitter inne på? Snyggt hur som! Gillar sko & klocka wristshotsen, kör du självutlösare eller ber du någon fota åt dig?
De va på tiden med en sneakerstråd. Tyckte dom var feta. Har blivit för snål för att lägga pengar på kläder och skor nu för tiden känns det som men det ger mer på klock och flytta hemifrån kontot. Ska leta upp lite bilderDet var på tiden tycker man. Här kan vi snacka om alla möjliga sneakers, hur mycket som helst.
Jag personligen uppskattar både finskor och sneakers, men tycker även att det bör finnas en dedikerad sneakers tråd. Slipper man även lite tjafs emellanåt i sko-tråden.
Precis som med klockor finns det vissa skor man borde haft eller ha i samlingen. Kan tycka att man ska ha minst ett par av följande skor. Då & nutida klassiker.
- ZX Flux
- Roshe run, Air Force1, Air max valfri, m.m.
- Converse, trots det dåliga sulorna. Nya modellen har ju dock förbättrad vibram-sula.
- Jordans?
- Asics, valfri
Fyll på listan med vad ni tycker!
Släng upp fler bilder på dina nya pjucks @WBergdahl, är själv sugen på ett par GL3. Hur är det i storlekarna?
Dessa släpps om en timme ungefär på END, är sugen men tveksam. Ful-snygga. Speciella. Just därför man vill ha dem dessutom.
Hittade faktiskt ett par blåa när jag var i London under sommaren!Får uppdatera mer imorgon och ta färska bilder. Hade inga bilder i luren så fick sno från min instagram.
Mina gamla loubs som nu blivit sålda.
Och mina beaters när de fortfarande var nya
Är själv sugen på balenciaga men hade velat ha dessa som tyvärr utgått för länge sen?
Blåa är grymmast.Hittade faktiskt ett par blåa när jag var i London under sommaren!
Dom var tyvärr 2stl för stora, men kostade £200...
Tyvärr inte... Hittade en US10 om jag inte minns fel! Tror det jag också, tråkigt nogBlåa är grymmast.
Då lär de inte ha passat mig heller. Har strlk 41. Lär vara omöjliga att hitta från butik..
+1 även zanotti och balmain för min del. nästa köp lär väl ändå sluta med new balance eller axel arigato. Blivit lite för snål för 6000kr+ skor..Tyvärr inte... Hittade en US10 om jag inte minns fel! Tror det jag också, tråkigt nog
Ett annat märke som jag skulle vilja ha är Givenchy! Höga svarta skulle vara najs
Precis det du påpekar förstör hela skon för mig däremot är dessa ett undantagLanvin gör ju också ganska fräscha även om jag kan tycka att tå-partiet är aningen långt och lite för glansigt.
Äsch, ser det som lyx-sneakers ungefär. Eller design-sneakers, kalla det vad man vill. Båda platsar här.Nu ska jag vara grinig men i min värld tillverkas sneakers/trainers av sportföretag typ Adidas/Puma/NB etc etc. Själv har jag förutom ett par NB endast Adidas och så har det varit sedan början på 80-talet.
Ps. Ingen som har ett par blå/röda Kopenhagen strl 10 till salu?
Klart dom gör men aldrig på mina fötterÄsch, ser det som lyx-sneakers ungefär. Eller design-sneakers, kalla det vad man vill. Båda platsar här.
Har redan Zanotti!+1 även zanotti och balmain för min del. nästa köp lär väl ändå sluta med new balance eller axel arigato. Blivit lite för snål för 6000kr+ skor..
Dom där är feta! Klipp direkt!!!!Här har vi sköna GL3;or.. Suget blev stort.
Tyvärr är många av Adidas re-issues av bristfällig kvalitet. Mina Trimm Trab släppte i limningen efter att par veckor.
+1 även zanotti och balmain för min del. nästa köp lär väl ändå sluta med new balance eller axel arigato. Blivit lite för snål för 6000kr+ skor..
Nu ska jag vara grinig men i min värld tillverkas sneakers/trainers av sportföretag typ Adidas/Puma/NB etc etc och inte någon random klädtillverkare. Själv har jag förutom ett par NB endast Adidas och så har det varit sedan början på 80-talet.