• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Alltså en av de två klockorna som du gillade :)

Många gummin blir det.

IMG_20181110_143302-01.jpeg


Edit: Ändrade bild
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det är dåligt med bilder på nya 103 St C. Kanske inte så konstigt då den börjar levereras slutet av november/början av december, men lite mer tycker jag att Sinn och Chronos skulle kunna bjussa på.

Screenshot_20181110_142111.jpg
 
Snyggt!
Synd att du inte har Tarzan som avatar istället. Då hade du nu blivit hela forumets Gummi-Tarzan
99015f5f-cbf8-4f8f-80e7-0c7b48c84c77_1529245462.jpg
Haha fantastiskt, vilken jävla flashback!
-Direkt tillbaka till 3:an på lågstadiet..:D Kommer ihåg att vår fröken läste den där för klassen. Och så var det en annan liknande bok som hette "Gusten grodslukare" som hon läste.. Har hittills aldrig träffat någon jämnårig som kommit ihåg de böckerna så det var lite roligt att den dök upp här!:)

Edit: Sjukt när man tänker på det; -det är prick 30 år sen nu..:nailbiting::wideyed:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Haha fantastiskt, vilken jävla flashback!
-Direkt tillbaka till 3:an på lågstadiet..:D Kommer ihåg att vår fröken läste den där för klassen. Och så var det en annan liknande bok som hette "Gusten grodslukare" som hon läste.. Har hittills aldrig träffat någon jämnårig som kommit ihåg de böckerna så det var lite roligt att den dök upp här!:)

Edit: Sjukt när man tänker på det; -det är prick 30 år sen nu..:nailbiting::wideyed:

Ännu mer galet att det är ca 40 år sedan för mig. Det svindlar nästan när man tänker på det :)
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Fasiken vad ni börjar bli gamla! Bara 29 år för min del ;)
Ännu mer galet att det är ca 40 år sedan för mig. Det svindlar nästan när man tänker på det :)
Haha fantastiskt, vilken jävla flashback!
-Direkt tillbaka till 3:an på lågstadiet..:D Kommer ihåg att vår fröken läste den där för klassen. Och så var det en annan liknande bok som hette "Gusten grodslukare" som hon läste.. Har hittills aldrig träffat någon jämnårig som kommit ihåg de böckerna så det var lite roligt att den dök upp här!:)

Edit: Sjukt när man tänker på det; -det är prick 30 år sen nu..:nailbiting::wideyed:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Haha fantastiskt, vilken jävla flashback!
-Direkt tillbaka till 3:an på lågstadiet..:D Kommer ihåg att vår fröken läste den där för klassen. Och så var det en annan liknande bok som hette "Gusten grodslukare" som hon läste.. Har hittills aldrig träffat någon jämnårig som kommit ihåg de böckerna så det var lite roligt att den dök upp här!:)

Edit: Sjukt när man tänker på det; -det är prick 30 år sen nu..:nailbiting::wideyed:
Ojoj, nästan 30 för mig med. Rätt svindlande när man börjar tänka i de banorna.
 
Topp