• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur många Rolex DD ägare har vi nu på forumet?

Äger du en Rolex DD?

  • Ja

    Röster: 54 32.7%
  • Nej men jag vill äga en

    Röster: 111 67.3%

  • Totala väljare
    165

BadkarsPiraten

Vacheron
Nu brakar helvetet löst!:D
20140908_174429.jpg

...och så senaste förvärvet, min årsklocka ref 1803 från-65 vilket gör 7 dagarsveckan komplett!
IMG_20141015_093648.jpg

Den sistnämnda är just nu på service, återkommer senare med en komplett samlingsbild:)


Jag har faktiskt missat att du har en Platina DayDate och jag är helt ärligt inte förvånad heller!
Din samling, det finns inga ord för det.
 

Rearden

Cartier
Nu brakar helvetet löst!:D
20140908_174429.jpg

...och så senaste förvärvet, min årsklocka ref 1803 från-65 vilket gör 7 dagarsveckan komplett!
IMG_20141015_093648.jpg

Den sistnämnda är just nu på service, återkommer senare med en komplett samlingsbild:)


Det där var ju helt fantastiskt! Känner dock att jag gärna skulle vilja ha historien om hur det blev så många, för misstänker att det finns en bra!
 

Apansson

Torpare
Nu brakar helvetet löst!:D
20140908_174429.jpg

...och så senaste förvärvet, min årsklocka ref 1803 från-65 vilket gör 7 dagarsveckan komplett!
IMG_20141015_093648.jpg

Den sistnämnda är just nu på service, återkommer senare med en komplett samlingsbild:)
Jag både älskar och hatar dig. Fan vad sugen man är på den där rackaren längst till höger. ;)
 
  • Like
Reactions: SFS

bestcoast

Omega
När jag väl tagit examen, (ska först börja studera) ska denna klocka inhandlas som årsklocka. Lär dock hinna ändra mig 20 gånger fram tills dess...
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Omen

Lite fler bilder på din platina tack! Hur är vikten jämfört med rosén?
Jag har för mig att platinan i detta utförande går in på 221gr alltså c:a 50gr mer än rosén, här kommmer lite fler bilder enligt önskemål:)
IMG_20140919_085014.jpg


IMG_20141010_140433.jpg


IMG_20141021_153600.jpg


Underbar och helt sjuk samling, du som har både gamla och nya REF av DD, bärs dom nyare större än dom gamla?
Tack MK! Ja det tycker jag absolut dom gör.
Jag har faktiskt missat att du har en Platina DayDate och jag är helt ärligt inte förvånad heller!
Din samling, det finns inga ord för det.
Tack!
7 måste man ha;) 10 and out.
Självklart:)
Det där var ju helt fantastiskt! Känner dock att jag gärna skulle vilja ha historien om hur det blev så många, för misstänker att det finns en bra!
Tackar!..det finns faktiskt en historia bakom, men den håller jag för mig själv i nuläget iaf...;)
Jag både älskar och hatar dig. Fan vad sugen man är på den där rackaren längst till höger. ;)
Ja tack, jag är mycket nöjd med platinan!
 
en head med skinnarmband står absolut på önselistan! i ett drömscenario är det roséguld dessutom men det är många steg att vandra till dess men varje löning kommer man lite, lite närmare haha
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
He he, sitter här och väntar ut hypen. Det lär ju bli ett intressant utbud när ni alla ska sälja av era DDs för något nytt :) Jäkligt fina är de i alla fall! Tack för grymma bilder! Vi hörs på "köp och sälj" :)

Hehe, så syniskt.. tänkt den tanken jag med..:rolleyes:
Tyvärr är VG DD med länk ovanliga men till rätt pris kan jag säkert offra mig på en DD GG:D
 
Topp