• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Kugghjul

Panerai
Dagens BLT:
image.php

Killen blir mer och mer lik Marie (i Roxette / Växeln). Svensk Caitlyn?

Snygg matchning av outfit och klocka.
 

Tapiren

Cartier
Tycker folk verkligen att det är bekvämt att ha en så illasittande länk? Jag skulle bli tokig efter två minuter med klockan slängandes runt handleden på det sättet...

Jag kör oftast min slutna Datejust TT med värre häng än det där, tycker det är skönt på något sätt även om man ser ut som en bilhandlare från 80-talet.

Men jag skulle aldrig ha sen så om jag ska ut och springa, det känns nu vansinnigt.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tror också att det är en date, men vinkeln gör att bubblan bara visar den svarta urtavlan. Det är en märklig ljusförvrängning precis där kl 3-indexet borde vara.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
(Ö)-kända svenskars klockor bör väl också få plats i tråden? 42-åringen i Arboga, vad ser hon ut att sporta för klocka under huvudförhandlingen i tingsrätten?

IMG_8171.PNG
IMG_8172.PNG
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Vet inte om det nämns tidigare i tråden men denna herre ligger ju i tiden nu när det är VM och allt :rolleyes:
Wikegård kör en blå aquaracer
IMG_2265.PNG
Kör han fortfarande grejen att göra reklam för de fullständigt värdelösa "CCCP"-produkterna han tydligen köpt in sig i? Gillar Wikegård men slutade följa hans instagram när det enda han gjorde var att promota ett företag helt dömt att konka.
 

Makkanxd

Rolex
Kör han fortfarande grejen att göra reklam för de fullständigt värdelösa "CCCP"-produkterna han tydligen köpt in sig i? Gillar Wikegård men slutade följa hans instagram när det enda han gjorde var att promota ett företag helt dömt att konka.
Ingen aning, följer inte honom på instagram. Han är en riktigt chef oavsett!
 
Topp