• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppnings dags, det blir lite si, det blir lite så, det blir lite mitt i mellan...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ojoj, diskobelysning och allt! :D Och vilka klockor. 3x grattis Af Sjodahl! (även om jag lite hoppades på en rootbeer med nipples) :)



Haha...här har du Discobelysningen jonas_w, man tager vad man haver heter det väl, tejpa upp två ficklampor som har blinkande ljus, katjiiing, disco tajm :cool:.

DSC_8995_zps1da1441f.jpg
 

svesam

Rolex
Ny referensnivå skapad för öppningstrådar :woot:

Världsklass!!

Det är inte mycket som slår en välanvänd flinga, gryyyyyym!!!

/Daniel

Ps Höll på att glömma...
Rollarna är väl också helt ok ;)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Så jävla skön du är steffe, jävla kung! Lyckade köp alla tre, gillar fat ladyn och speciellt patinan på flingan, feta catches!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Ha, ha!! Makalöst!!! Grattis till fantastiska klockor! Och vilken trådstart!! Utan motstycke i KS historien!! Hatten av till dig Af Sjodahl :):):)
 

Owaysis

Cartier
Hahaha kan ha varit den bästa paketöppningen någonsin!! Kunde inte hjälpa än att ryckas med i din lilla tum-dans :)

Stort Grattis!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Affe.:) Borde förstått att det var du som var i farten. Jag och frugan SATT i salen. Höjde en aning på ögonbrynen när Snowflaken drog iväg upp över 30k! Men det är kul att titta på budhistoriken i efterhand. Om det var du och Floduttern som slogs om Fat Ladyn så slängde han in sitt sista bud 4 sekunder innan snöret drogs kl 13:00 men utan framgång. Hade inte förstått det där med att medverka via telefon tidigare, men hade du inte lagt högsta bud på båda Rollarna innan de klubbades live?
Själva var vi intresserade av en Patek men utan framgång.:(

Fenomenal tråd föresten!!
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Sådärja!
Mööööögel gillar jag och tydligen du också ;)
Kul att du äntligen kommer ifrån dom nya blanka sakerna.
Skitfina klockor.
Grattis!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha, här har man köpt sig en 1675 och tyckte det sved, så gör du såhär... Vill du kränga jubileet på din 16750 så är jag spekulant!* GRATTIS!!!

*Nevermind, såg att just 16750 kom med oyster, du har för många GMT ;)


Ja du såg det, det var ett submariner Oyster som kom på 16750n och inte ett jubilee :D
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Detta förändrar allt. Eleganta pjäser och, om möjligt, än mer elegant dansande. Världsklass!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Du och tanten är alltid välkomna till Skåne vi har plats både hemma och i stugan.



Får försöka att styra upp så jag kan komma neråt Skåne också ser det ut som, efter det jag varit i Götet! Kul att åka och träffa lite forum kompisar :), man tackar så mycket.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Det är bara att stämma in i hyllningskören; så jävla bra! Galet är bara förnamnet... Det måste ha varit en mäktig känsla att ropa hem TRE sådana pjäser! Man vet ju själv vilket rus man får av att kamma hem en skabbig Seiko på Tratten, jag kan bara ana din upphetsning. Sättet du rör dina tummar skvallrar en del om din sinnesstämning ;) Grattis!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är bara att stämma in i hyllningskören; så jävla bra! Galet är bara förnamnet... Det måste ha varit en mäktig känsla att ropa hem TRE sådana pjäser! Man vet ju själv vilket rus man får av att kamma hem en skabbig Seiko på Tratten, jag kan bara ana din upphetsning. Sättet du rör dina tummar skvallrar en del om din sinnesstämning ;) Grattis!



Jodå! Jag hade ganska så hög puls under budgivningen,men så tycker jag alltid det blir när man budar på auktion, då spelar det ingen roll om det är ebay, tratten eller Kaplans.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag. Älskar. Dig

Kan vara den skönaste paketöppningen någonsin. Gratulerar man!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis Affe.:) Borde förstått att det var du som var i farten. Jag och frugan SATT i salen. Höjde en aning på ögonbrynen när Snowflaken drog iväg upp över 30k! Men det är kul att titta på budhistoriken i efterhand. Om det var du och Floduttern som slogs om Fat Ladyn så slängde han in sitt sista bud 4 sekunder innan snöret drogs kl 13:00 men utan framgång. Hade inte förstått det där med att medverka via telefon tidigare, men hade du inte lagt högsta bud på båda Rollarna innan de klubbades live?
Själva var vi intresserade av en Patek men utan framgång.:(

Fenomenal tråd föresten!!


TACKAR TOBBE!

jag var högsta budgivare på samtliga tre klockor, ville vara med live då jag inte kunde ta mig ner. Och så var det för att bevaka mina bud, om nu någon hade lagt ett bud högre än mig i salen så kunde jag komma med ett mot bud.

Tråkigt att du blev utan klocka Tobbe, men du får ha bättre lycka nästa gång.
 

Icaras

Rolex
Den där öppningen var helt perfekt! Ett stort leende när introt spelades :p
Stort grattis! Även om flingan kanske inte var helt perfekt i något så är den ändå grymt fin!
 
Topp