• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Submariner, fake? (bilder)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Choppe

Rolex
2-Faktor
Bockar o bugar, alltid kul med beröm, jag som just började fundera på om du "kände" mig eller om det var i tredje led då jag bara kom upp i 330+ på gps, men så slog det mig att jag hade en bild på garaget :)

Det var spänande minuter där i mellan :) :)

You never know... ;)

Nej då, var bara lugn. Vi är främlingar för varandra.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Jo, men det är svårt när man bor X antal mil ifrån. Jag har givetvis varit i kontakt med säljaren och han står på sig att klockan är helt äkta. Det värsta är om han har blivit blåst och av misstag blåst mig, jag är rädd att så är fallet.
Summering:

Jag går till AD på lunchen och jämför med en äkta, om det visar sig kass redan där så kontaktar jag säljaren. Allt som händer därefter får jag ta då.

Hade inte du rätt långt till en AD?
 
P

Philippe Stern

Guest
Nej, ge Filip en chans. Vill veta om han är en pajas eller på riktigt. Men om han inte svarar idag är det skumt. Känns också lite skumt att han precis köpt en SubC med tanke på att han köpte en Omega Seamaster Planet Ocean cal. 8500 42mm för drygt en månad sen.
 

Boris Balkan

Fark you!
Nu får det banne mig vara nog

gu4.gif
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp