• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot-tråden

Skalman76

Omega
IMG_1150.JPG


Jajamensan! Gott nytt år!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har en polare som vill sälja sin Visodate, bra skick.
Känns som en bra jobbklocka helt klart.
1. Vad tycker ni man ska ge för bud? (nypris ~3500)
2. Nån med erfarenheter av denna klocka som kan säga nåt om den?
Nypriset i Sverige är ju högre än så, men ca 2k kanske kan vara skäligt?
Jag har köpt två st till sonen. Han gillar den skarpt och med ett mesh blir det en riktigt snygg klocka!
 

orwak

Breitling
En gammal Tissot Seastar blev man ju sugen på nu efter att hittat denna tråd, klart snygga klockor.
Vilken årsmodell tycker ni är coolast av Seastaren?
 

lofgreno

Audemars
Nypriset i Sverige är ju högre än så, men ca 2k kanske kan vara skäligt?
Jag har köpt två st till sonen. Han gillar den skarpt och med ett mesh blir det en riktigt snygg klocka!
Kanske har kollat på nån annan variant men såg den för det priset på prisjakt.
Men visst, 2k låter som ett bra förslag. Verkar vara en schysst klocka iaf. ☺
 

Skalman76

Omega
Kanske har kollat på nån annan variant men såg den för det priset på prisjakt.
Men visst, 2k låter som ett bra förslag. Verkar vara en schysst klocka iaf. ☺

Bra klocka i sin prisklass, kanske till och med lite underskattad?
Använder den till vardags och till kostym. Nästan ännu snyggare på meshlänk men tyckte läder även passade till mer dressade tillfällen

Någon som vet var man kan köpa ett originalmesh samt pris? Har inte hört ännu med Klockmäster där jag köpte min.
 

månljus

Panerai
Bra klocka i sin prisklass, kanske till och med lite underskattad?
Använder den till vardags och till kostym. Nästan ännu snyggare på meshlänk men tyckte läder även passade till mer dressade tillfällen

Någon som vet var man kan köpa ett originalmesh samt pris? Har inte hört ännu med Klockmäster där jag köpte min.
Klockia.se och listar 1395 kr.
 

Lindeberg

Omega
  • Como Lorica Tanned (20 mm)
Från Cheapest nato Straps. Verkar inte finnas kvar i shopen, jag knep kanske det sista på rea för knappt en hundralapp. Härligt band för pengen, fin färg, mjukt och följsamt trots ganska tjockt. Gillar original viklås, men det får jag inte på detta bandet dels pga tjockleken, dels pga att spännet inte sitter med vanligt bandstift.
 
Topp