• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

direction

Panerai
2-Faktor
Har kontakt med en säljare. Opolerad skall den vara. Vad säger panelen?
!cid_a8cd96c7-6f0a-4ad8-81d3-139b324ef064@eurprd07_prod_outlook[2].jpg
!cid_9b3362d9-0313-4d9f-a3b7-6145690d66de@eurprd07_prod_outlook[2].jpg
 

direction

Panerai
2-Faktor
Eftersom jag äger en:

Sjukt prisvärd!! Grym modell! Hade LÄTT köpt om jag inte redan haft en.

Skämt åsido. Dum försäljning, men den lär inte vara svårflippad. :)
Nej den var inte svårflippad. :)
Tack @Harry Palmer för en smidig affär!
Har man obefintlig impulskontroll så har man. ;)
Fram och tillbaks har jag velat angående storleken, men jag måste säga att jag trivs med denna.
Första bilden nyflippad på 17cm handled.....äntligen får jag komma ut i världen och utforska på nya sätt.:pompus:
20170120_124445nyflippad.jpg
 

DukeNukem

Omega
Vad trött jag blir. Hade i princip bestämt mig för att köpa en ny 214270, men efter att ha spenderat allt för mycket tid här så är jag inte säker längre. 114270 är läcker den med. När jag jämför på bilder så är den mer tilltalande, dock aldrig provat den. Sedan tillkommer problemet att köpa begagnat.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Vad trött jag blir. Hade i princip bestämt mig för att köpa en ny 214270, men efter att ha spenderat allt för mycket tid här så är jag inte säker längre. 114270 är läcker den med. När jag jämför på bilder så är den mer tilltalande, dock aldrig provat den. Sedan tillkommer problemet att köpa begagnat.
Klipp en ny. Den är bra på nato också, sen fem års bekymmersfritt ägande på det, ditt namn på certet & om du vill kan du göra som @Pelarn gör med sina nya klockor. Och då vara först.
 

direction

Panerai
2-Faktor
Vad trött jag blir. Hade i princip bestämt mig för att köpa en ny 214270, men efter att ha spenderat allt för mycket tid här så är jag inte säker längre. 114270 är läcker den med. När jag jämför på bilder så är den mer tilltalande, dock aldrig provat den. Sedan tillkommer problemet att köpa begagnat.
Jag velade också fram och tillbaks mellan 114270 och 214270 mk2. Jag hade i princip bestämt mig för 114270 men när tillfälle dök upp här på KS så blev det en 214270. Jag har inte ångrat mig en sekund än så länge. Sitter som en smäck på 17cm handled. Nu skulle jag inte vilja gå ned i storlek. Sedan är lumen på siffrorna fantastiska måste jag säga.
Älskar den! :)
 

DukeNukem

Omega
Jag velade också fram och tillbaks mellan 114270 och 214270 mk2. Jag hade i princip bestämt mig för 114270 men när tillfälle dök upp här på KS så blev det en 214270. Jag har inte ångrat mig en sekund än så länge. Sitter som en smäck på 17cm handled. Nu skulle jag inte vilja gå ned i storlek. Sedan är lumen på siffrorna fantastiska måste jag säga.
Älskar den! :)
Kul att höra! :) Har du testat Nato på den?
 

direction

Panerai
2-Faktor
Nej inte ännu. Jag har inte haft den tillräckligt länge ännu. Myser med länk än så länge.:)
Men det blir det definitivt längre fram.
 

crbergman

Breitling
2-Faktor
Brukar man få frågan när man postar en bild på sin? Tycker mig uppleva att de som säljs på forumet är aningen trögsålda, medan nya versionen går snabbt.
Nja, jag ville mest poängtera hur nöjd jag är med den. Hade jag velat köpa idag hade jag nog sneglat mer åt den nyare då den känns mer symmetrisk, speciellt på bild.
 

Freddie L

Panerai
Rubber B såg ju riktigt bra ut. Svårt att välja färg bara, inte prisat så man kan ta ett par olika och prova...

Jag fick ett ryck igår (händer förr eller senare) och slängde på ett band. Tog ett udda som legat i lådan länge utan att komma till användning men jag gillade färgen. Återkommer med fler bilder i bättre ljus, för det blev rätt bra!
IMG_4388.JPG
 

direction

Panerai
2-Faktor
Rubber B såg ju riktigt bra ut. Svårt att välja färg bara, inte prisat så man kan ta ett par olika och prova...

Jag fick ett ryck igår (händer förr eller senare) och slängde på ett band. Tog ett udda som legat i lådan länge utan att komma till användning men jag gillade färgen. Återkommer med fler bilder i bättre ljus, för det blev rätt bra!
IMG_4388.JPG
Riktigt snyggt det där.
Ser fram emot fler bilder. :)
 

DukeNukem

Omega
Rubber B såg ju riktigt bra ut. Svårt att välja färg bara, inte prisat så man kan ta ett par olika och prova...

Jag fick ett ryck igår (händer förr eller senare) och slängde på ett band. Tog ett udda som legat i lådan länge utan att komma till användning men jag gillade färgen. Återkommer med fler bilder i bättre ljus, för det blev rätt bra!
IMG_4388.JPG
Snygg!
 
Topp