• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Skall bli sköj detta! Tyckte senaste galan i Globen var riktigt trevlig så förhoppningsvis blir det likadant denna gången :)
Med lite tur så blir det nog både invägning och gala denna gången för min del, har redan börjat planera boende osv.
 

sweedee

Cartier
af7d91885f825325dbb7974a14d4484e.jpg

Alldeles för cringe, räckte med att nämna :D
 

sweedee

Cartier
Tackar!
Precis vad jag sökte.
Kommer ni på fler matcher så fyll gärna på...

Kika även på Frankie Edgar Vs Gray Maynard matcherna. UFC 125 och UFC 136.
6 år senare tänker jag fortfarande ibland på den omänskliga mängden av "heart" som visades i dom matcherna.
Även skillnaden mellan första och andra matchen i en viss aspekt som är galen. Vill ej "spoila", men du blir ej besviken kan jag lova. Följt mma i en jävla massa år, men det är en av dom få matcherna som verkligen "fastnat" för mig iaf. Mestadels pga just hjärtat och förbättringen i andra matchen. Overkligt.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Om man försöker tänka sig in i Tonys sits så vill man ha extra cash med tanke på vad han riskerar..
 

azcii

Patek
2-Faktor
Man vet aldrig, jag hejade stenhårt på Tony, tycker att hans senaste matcher vart otroliga. Han verkar även haft en bra utveckling sen tuf tiden.
Mystic Mac pridikted dis ting :cool:

Som svar på ersättare @INSANE:
Ferg nekade tydligen MJ, hade gärna sett LanGOAT knocka honom i en rematch men Ferg lär inte våga riskera något tror jag.
Som sagt, gillar båda två ... Och gillar även Conor, OCH Nate... sjuk division det där ..

Men man kan nog vara rätt säker på att Conor - Khabib aldrig kommer bli av nu när han fick ställa in ännu en fight..
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Som sagt, gillar båda två ... Och gillar även Conor, OCH Nate... sjuk division det där ..

Men man kan nog vara rätt säker på att Conor - Khabib aldrig kommer bli av nu när han fick ställa in ännu en fight..
Conor VS Tony det blir grym när de väl slåss. Tony känns väldigt komplett i sin stil.
 
Aja ..... Bara att blicka fram mot nästa fight jag verkligen ser fram emot
032771_210_BoutAnn_1040x520_CWGM_ENG.jpg
Bisping - GSP tar ju av udden av den där fighten. Tycker det är så jävla synd vad som blivit med MW-divisionen sedan Bisping blev champ. Romero med 9-0 i UFC och vunnit över Jacare, Machida, Weidman. Jacare som är 7-1 med split mot Romero. Sedan har vi Geggan och Weidman som också är killers men Hendo och GSP hoppar före samtliga i kön och de får förstöra sina titelchanser mot varandra. Finns ingen rim och reson längre.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Bisping - GSP tar ju av udden av den där fighten. Tycker det är så jävla synd vad som blivit med MW-divisionen sedan Bisping blev champ. Romero med 9-0 i UFC och vunnit över Jacare, Machida, Weidman. Jacare som är 7-1 med split mot Romero. Sedan har vi Geggan och Weidman som också är killers men Hendo och GSP hoppar före samtliga i kön och de får förstöra sina titelchanser mot varandra. Finns ingen rim och reson längre.
Japp, vi kommer nog få se mer av det där framöver i ännu fler divisioner. Förstår att Bisping vill casha in, så blir inte direkt sur på honom, jag hade gjort samma sak. Men att UFC är med på det visar bara var sporten och organisationen är på väg.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Bisping - GSP tar ju av udden av den där fighten. Tycker det är så jävla synd vad som blivit med MW-divisionen sedan Bisping blev champ. Romero med 9-0 i UFC och vunnit över Jacare, Machida, Weidman. Jacare som är 7-1 med split mot Romero. Sedan har vi Geggan och Weidman som också är killers men Hendo och GSP hoppar före samtliga i kön och de får förstöra sina titelchanser mot varandra. Finns ingen rim och reson längre.
Men hur som helst ser jag verkligen fram emot själva fighten mellan Weidman och Mousasi :) Weidman är hans första riktigt stora test på länge, även om han har två raka förluster..
 
Men hur som helst ser jag verkligen fram emot fighten mellan Weidman och Mousasi :) Weidman är hans första riktigt stora test på länge, även om han har två raka förluster..
Absolut! Butthurt Musse är inte att leka med, när han är on så är han on. Blir Musse defensiv, avvaktande och slö så blir det nog jobbigt för honom, Weidman på dec i sådana fal.
 
Topp