• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

månljus

Panerai
Hellre nytt än gammalt gäller alltid ;)
image.jpeg

;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det stämmer. Det blev dock korrigerat efter ca 2 min. Efter det har fölk fortfarande påstått att det är dyrt. Mmmm... :)
Kan man sänka priset 5000kr/8000kr utan att blinka vid första påpekande så borde man rimligtvis veta att priset är helt galet. Entusiastforum och allt det där...

Du följer inte heller riktlinjerna för annonsering.
 
De som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.

Hade jag velat ha en simpel klocka som bara visar tid och datum hade jag lika gärna kunnat ta med väggklockan och en fick-kalender.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
De som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.

Hade jag velat ha en simpel klocka som bara visar tid och datum hade jag lika gärna kunnat ta med väggklockan och en fick-kalender.
Grymt, den här hobbyn blir billig för dig, bara att köpa en G-Shock :)
 
De som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.
Glöm inte spel!
image.jpeg
 

kmg

Patek
2-Faktor
De som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.

Hade jag velat ha en simpel klocka som bara visar tid och datum hade jag lika gärna kunnat ta med väggklockan och en fick-kalender.
Du är ingen Paneristi va?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp