• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout Event 2017

DeejaySthlm

Breitling
Ingen som klämde på nya SOH 42 och som tog lite bilder vid Bratte montern?

IMG_6677.JPG
 

DeejaySthlm

Breitling
Stort tack! Hur kändes den?
Vet inte riktigt vad jag tyckte om nya designen. Fick iaf känslan av att den inte var en i mängden designmässigt i segmentet. Kändes bäst med meschlänken på. Dock så var det nya gummibandet fantastiskt mjuk och skönt även om designen på det kändes lite "enklare".
Fick ingen wow-känsla, men jag blev ju kär i en panna tidigare så jag kanske var förblindad.;)
Det är vad jag spontant minns, sen hade man ju en hel del klockor på armen under en kort tid.:angel:
 

demondave

Rolex
Syns nästan att jag hade någon form av skrattattack.. och inte är heeeelt van med röda mattan :D

Lätt coolaste snubbarna på Watchout -17 ;)

Hmm, det skulle vara ett citat av @Palenkovich inlägg ovan. Nåja :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Båda var prototyper. Pga skumpa minns jag inte vilka nummer, men rätt oväsentligt då dom knappast kommer ut på marknaden.

500 bitar Mil-Spec är för övrigt en produktionscykel på ungefär ett år innan alla är färdiga och ute.
Hehe, kul och tragiskt. Inte jättekul för de som behöver vänta nästan ett helt år till.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Charmen med en liten tillverkare, I guess. Väntetid verkar ju mest bara öka vill ha-faktorn hos klocknördar. Själv hoppas jag att jag inte blir sist iaf, hintades väl lite om när den kan dyka upp.
Perfekt, då kan jag sälja den när GS lanserar en vettig dykarklocka under Basel 2018. :D
 
Topp