• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äger du en klocka du hatar?

jakobebelin

Breitling
Egentligen borde jag vara man nog att bara säga som det är men då avslöjas liksom den ursprungliga lögnen. Lite svårt att på vår bröllopsdag strax innan vigseln kläcka ur sig att jag tycker hennes present är absurd och skitful. Så jag får leva med lögnen.
Too late for honesty. Det finns alltid en lögn till (vilket hemskt uttryck!).
 

Chad

Rolex
Min fru tyckte att jag skulle få en klocka som morgongåva när vi gifte oss. Hon köpte en Boss-klocka som mäter in på smått absurda 50 mm UTAN krona.
Jag kan, av förklarliga skäl, inte sälja den. Jag till och med byter batteri i den för att den ska gå. Jag vägrar bära den utanför hemmets väggar men när jag kommer hem före frun slänger jag på den så det ser ut som att den används.
Jag hatar klockan.
15052303139741171371816.jpg

Skrattade högt. Tack! :D
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Underligt om folk behåller klockor som de verkligen hatar...är det inte därför vi har Köp & Sälj här på forumet?
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Som många andra så undviker jag klockor som jag inte gillar.
Om det ska vara någon som jag hatat så är det min shotmaxx som ska användas vid t.ex dynamiskt skytte. Mycket funktionell men ids inte ha den på mig, mår helt enkelt lite illa av den.
Så efter att den legat i skytteväskan i 1 år nu så la jag ut den till försäljning imorse, och sålde den vid lunch. Anledningen att den fått vara kvar så pass länge är att jag fått den av min fru..... Men hon har nog glömt bort den vid det här laget.
IMG_1110.JPG
 
Topp