• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äger du en klocka du hatar?

Tror du den skulle passa? Blir inte det där klarröda väldigt skrikigt mot en stålboett? Lite Swatch möter Omega? Fast det är ju klart. Omega ingår ju i Swatchgruppen.

Vet inte om det är så skrikigt irl.
Orange då?
Bild tagen från https://klocksnack.se/threads/visa-era-perlonband.2893/page-3 (@ikaroess)
image.jpg

Bondnato då? Ser bättre ut än på skinn och lyfter bort lite av gubbstämpeln tycker jag. Skall se om perlon kan vara nåt...
För övrigt skriver du @Babinus mycket underhållande!
image.jpg

Jag hatar inga klockor. Men jag hatar er. Inte ens en vecka på forumet och redan två inköp. Och nu vet jag inte vad jag ska göra med mina "modeklockor".

Gammalt repigt kvarts-ur som jag ärvt av min farfar. Fullständigt värdelöst, fult och dålig kvalitet.
Dock helt omöjligt att slänga och jag har köpt en fin ask till det. Snacka om hatobjekt som man ändå någonstans aldrig vill skiljas ifrån.
Bifogar inte ens en bild, så fult är det, haha!

Edit: Bifogar en bild ändå för att ni ska förstå...

Bilagor

• IMG_1070.jpg
    IMG_1070.jpg
    148.7 KB · Visningar: 40
Senast ändrad:
Min fru tyckte att jag skulle få en klocka som morgongåva när vi gifte oss. Hon köpte en Boss-klocka som mäter in på smått absurda 50 mm UTAN krona.
Jag kan, av förklarliga skäl, inte sälja den. Jag till och med byter batteri i den för att den ska gå. Jag vägrar bära den utanför hemmets väggar men när jag kommer hem före frun slänger jag på den så det ser ut som att den används.
Jag hatar klockan.
15052303139741171371816.jpg

Min fru tyckte att jag skulle få en klocka som morgongåva när vi gifte oss. Hon köpte en Boss-klocka som mäter in på smått absurda 50 mm UTAN krona.
Jag kan, av förklarliga skäl, inte sälja den. Jag till och med byter batteri i den för att den ska gå. Jag vägrar bära den utanför hemmets väggar men när jag kommer hem före frun slänger jag på den så det ser ut som att den används.
Jag hatar klockan.
15052303139741171371816.jpg
Tummen upp på att du vet hur du ska behålla frugan i alla fall!

• Like
Reactions: NRE
Tillbaka
Topp