• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äkta eller ej?

Pelarn

Patek
2-Faktor
Oj oj vad är det jag läser, hoppas du inte skickat den till jabla ännu;)
Allvarligt talat ryser när jag tänker på vad som kan hända med en klocka som man tror är fake, men som egentligen är äkta:nailbiting:
 

Hugii

Audemars
Det skiljer sig från gång till gång och beroende på vem man får prata med tycker jag. De yngre herrarna (Framförallt David) är enormt trevliga, däremot kan jag tycka att vissa av de äldre behöver fila lite på beteendet mot oss som är lite yngre och gärna klär oss casual, dvs inte skjorta/kavaj-stilen.


men du har kavaj, skjorta och slips på din "avatar".. vad är problemet? :angel: :happyhappy:
 

Marckus

Panerai
Utan att ha erfarenhet av 222 tycker jag att detaljerna på klockan ser bra ut, samt att faktumet kopior av den typen känns grymt ovanliga. Utstickande bandstift på en gammal klocka med genomgående lughål i boetten är ju inget konstigt. Nymans har ju trots allt haft klockan i handen och sett den i verkligheten, så för deras skull hoppas jag att det är en kopia, men det skulle förvåna mig...
 

M.U

Rolex
Det bästa som finns är ju att sätta dit någon som är så säker på sin sak... hoppas ditt fina ur är äkta så du kan trycka upp den i nyllet på honom!
 
Topp