• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äkta eller ej?

Hugii

Audemars
F5 .... F5 ....F5 .... F5 ....F5

livsfarlig-spanning.jpg
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
verkar som att det blev en lång diskussion kring äktheten på klockan i fråga. Eller är ett långt förtydligande på nymans som pågår...
 

billo

Cartier
Va fan gick till gymet, försökte träna. Kom hem och hade hoppats på att svaret hade kommit. Nu hoppas jag att klockan är falsk, Så du får känna min smärta. :grumpy:



PS ( skoja hoppas klockan är äkta).
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Kan det vara så att klockan visade sig vara en kopia och att ägaren nu inte har någon större lust att dela detta med oss? I så fall har jag all förståelse för det!
 
  • Like
Reactions: SFS

Erik1

Patek
2-Faktor
Ledsen att säga det, men jag tror vi har blivit riksblåsta..

"SFS ändrade sin sysselsättning till Student/droskförare.
Idag kl 03:51"

Bådar ju inte gott när trollometern snart slår i taket, men jag hoppas jag har fel!
 
  • Like
Reactions: SFS

SFS

Omega
Jisses vad det blev liv här ;)! Jag hann inte förbi Kaplans idag, hade annat att göra. Men lovar rapport imorgon på kvällen!
Lovar också att komma med resultatet ifall den visar sig vara oäkta, men det tvivlar jag på att den är.

Guldkronan är dock inget jag sett tidigare (med VC-logga), men det behöver inte betyda någonting. Som jag förstått det så är VC-klockor fulla med undantag...
 
Topp