Come on!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Den som väntar på nåt gott blir alltid förbannad och gråhårig till slut" - jag."Den som väntar på något gott han blir aldrig fet" - RObert gustavsson
verkar som att det blev en lång diskussion kring äktheten på klockan i fråga. Eller är ett långt förtydligande på nymans som pågår...
Vad tror ni, har vi med ett troll att göra?
hoppas jag verkligen inte. väntat hela dagen. .. för ett troll?Vad tror ni, har vi med ett troll att göra?
hahaha låter galet att man kan ha annat att göraEller, eller kanske någon med ett liv?
Vad tror ni, har vi med ett troll att göra?
Eller, eller kanske någon med ett liv?
Kan det vara så att klockan visade sig vara en kopia och att ägaren nu inte har någon större lust att dela detta med oss? I så fall har jag all förståelse för det!
Jag har ingen förståelse för det. Säger man A så skall man säga B.
hoppas jag verkligen inte. väntat hela dagen. .. för ett troll?nej det får inte vara så
Jisses vad det blev liv här! Jag hann inte förbi Kaplans idag, hade annat att göra. Men lovar rapport imorgon på kvällen!
Lovar också att komma med resultatet ifall den visar sig vara oäkta, men det tvivlar jag på att den är.Jisses vad det blev liv här! Jag hann inte förbi Kaplans idag, hade annat att göra. Men lovar rapport imorgon på kvällen!