Exakt. Och där är nyheten!Nää, ett helt år höll de ju upp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt. Och där är nyheten!Nää, ett helt år höll de ju upp...
Jag tycker att det är allt för mycket bordsklockor.Sparkar igång med en klocka som ingen kommer bry sig om, från ett märke som kanske inte faller alla i smaken. Men vi kan ju å andra sidan inte bra ha Rolex hela veckan Ulysse Nardin har släppt lite nytt och bland annat en bordsklocka av större modell;
Dom kallar själv den för UFO klock, jag får mer tankar kring en oljerigg i valfritt hav. Lustigt med associationer. Nåväl. För 39K USD är det din, dock limiterad till 75 ex. Vad jag själv tycker, nja inte den designen jag hade ställt bredvid laptopen, men det jag tycker är kul är att vi får lite mer fokus p bordsklockor. Har personligen en del från MB&F jag tycker är schyssta, så bra att utbudet får lite konkurrens.
Men det är ändå rolex. Spelar ingen roll hur kassa nyheter de har. Fanboys och kreti och pleti går ändå bananas och betalat över list. Jag är däremot är ruskigt spänd på att se vad de gör med Explorer II. Om det blir svart bezel lär även jag fundera på att betala över list.Exakt. Och där är nyheten!
Så man får bara betala över list på "bra" modeller?Men det är ändå rolex. Spelar ingen roll hur kassa nyheter de har. Fanboys och kreti och pleti går ändå bananas och betalat över list. Jag är däremot är ruskigt spänd på att se vad de gör med Explorer II. Om det blir svart bezel lär även jag fundera på att betala över list.
Bare modellene @Burnman tycker er bra.Så man får bara betala över list på "bra" modeller?
Precis. Men är du förvånad?Men det är ändå rolex. Spelar ingen roll hur kassa nyheter de har. Fanboys och kreti och pleti går ändå bananas och betalat över list. Jag är däremot är ruskigt spänd på att se vad de gör med Explorer II. Om det blir svart bezel lär även jag fundera på att betala över list.
Vitt guld...Kan någon vänlig själv förklara, för en obegåvad själv som mig, vad som är meningen med detta släpp?? Att ”nya” urverket nu går att få med oyster?!? Känns som en mycket märklig nyhet imho
Referensen er for stål.Vitt guld...
Släpper de en 0,0000001 nanometer större sub så köper jag upp alla tag heuers jag hittar och offrar min förstfödda. Eller inte.Men det är ändå rolex. Spelar ingen roll hur kassa nyheter de har. Fanboys och kreti och pleti går ändå bananas och betalat över list. Jag är däremot är ruskigt spänd på att se vad de gör med Explorer II. Om det blir svart bezel lär även jag fundera på att betala över list.
Nej men hört rykten om att gråhandlarna kommer köra rea med 99% över list istället för 100%Kommer Rolex ha rea på de utgående modellerna tror ni? Fundera isf på att köpa minst en!
Jag tror på grön tavla och svart keramisk bezel.Grön GMT visare på Explorer II? Grön tint i glasset? Har ju varit mycket grönt vid 50 hos Rolex. Sea Dweller fick förvisso retro-röd text men Exp har väl så mycket retro som Rolex orkar givet ”Freccione”-visaren.
Man kan ju hoppas!Jag tror på grön tavla och svart keramisk bezel.
Följer inte Invicta, men säger du det så!Jag tycker att det är allt för mycket bordsklockor.
Invicta strösslas ju marknaden med dessa.
IWC släpper piloten i 43 mm, istället för 38. SOM DE BORDE GJORT!
IWC Big Pilot's Watch 43 Debut | aBlogtoWatch
The new IWC Big Pilot's Watch 43, released in 2021, with expert analysis, specs, price, and photos.www.ablogtowatch.com
Rolex släpp som visades på RPR var ju sömnigt. Snark.
Inget "nytt" direkt, inget uppfriskande alls.
IWC's (Inte så) Big Pilot som nu är 43 är rätt ball, dock något jag vetat om ett tag och fått prova. Den sitter oerhört bra på handleden, till skillnad från den tidigare 46mm!
Hoppla! Den kommer nog att tas emot väl av marknaden. Tillräckligt stor för att ha närvarokänsla (vilket en BP ska ha) men inte såå jäkla stor som originalet.
En gissning är kanske att man råkat läcka några av de uppdateringsmodeller som man vet kommer hamna i kölvattnet av större saker imorgon. Ganska uppenbart av teasers att det händer något på Exp II t.ex. och där har inte RPR kommit över nåt (än?).Rolex släpp som visades på RPR var ju sömnigt. Snark.
Inget "nytt" direkt, inget uppfriskande alls.
IWC's (Inte så) Big Pilot som nu är 43 är rätt ball, dock något jag vetat om ett tag och fått prova. Den sitter oerhört bra på handleden, till skillnad från den tidigare 46mm!
Vi kan väl annars göra ett gruppköp?!Kommer Rolex ha rea på de utgående modellerna tror ni? Fundera isf på att köpa minst en!
Bästa nyheten än så länge!Ohlala
@Ackie Dee hittade det och la upp det på den, än så länge, extremt korta Yematråden.
Tycker det är så tungt!
Vad menar du? Man får väl betala över list på precis vilka modeller man själv vill. Men jag personligen är inte beredd att betala över list för en enda. Möjligtvis då explorern jag postade, kanske.Så man får bara betala över list på "bra" modeller?
Jag förstår inte vad du menar? Och då menar jag inte norskan utan din poäng? Var och en får betala över list på vilka modeller de känner för. Men jag känner inte för att betala över list för en enda i befintligt lineup. Tycker knappt det är värt list ens för gmt master efter sista höjningen. Men det är mina åsikter. Och med tanke på vad de säljs för är jag fullt medveten om att långt ifrån alla delar den uppfattningen.Bare modellene @Burnman tycker er bra.
Nu är jag ju inte alls insatt i hela Rolexträsket, men har de inte länge haft en klocka som ser ut ganska exakt sådär?Men det är ändå rolex. Spelar ingen roll hur kassa nyheter de har. Fanboys och kreti och pleti går ändå bananas och betalat över list. Jag är däremot är ruskigt spänd på att se vad de gör med Explorer II. Om det blir svart bezel lär även jag fundera på att betala över list.
Damn! I wish...Nej, nej. Det blir en 38mm Ranger Red.