Typ så här...?Nu är jag ju inte alls insatt i hela Rolexträsket, men har de inte länge haft en klocka som ser ut ganska exakt sådär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ så här...?Nu är jag ju inte alls insatt i hela Rolexträsket, men har de inte länge haft en klocka som ser ut ganska exakt sådär?
Vi kan väl annars göra ett gruppköp?!
Högre inköpsvolym = billigare enhetspris. Så säger textböckerna
Njae, inte riktigt. Men du tänker nog på 116710 nedan. Den var jag riktigt sugen på men den tog de ut sortimentet innan jag fick arslet urNu är jag ju inte alls insatt i hela Rolexträsket, men har de inte länge haft en klocka som ser ut ganska exakt sådär?
IWC släpper piloten i 43 mm, istället för 38. SOM DE BORDE GJORT!
IWC Big Pilot's Watch 43 Debut | aBlogtoWatch
The new IWC Big Pilot's Watch 43, released in 2021, with expert analysis, specs, price, and photos.www.ablogtowatch.com
Någon verkar ha tryckt på ”publicera” lite för tidigt. Vare sig Monchrome eller Fratello har med klockan bland de nya släppen.Nu är sidan 404...
Ingenting enda iafJag har varit helt säker på att vi ser en ny Explorer 1 imorgon men ingen teaser om det. Eller har jag missat något?
Samma här.. Tycker dock denna ring ser lite väl slät ut. Hade det varit kontroversiellt att ens spekulera i en Explorer 1 med kronskydd och införande av datumbubbla?Jag har varit helt säker på att vi ser en ny Explorer 1 imorgon men ingen teaser om det. Eller har jag missat något?
Jag såg iofs ett berg på en bild men det är allt haha!Ingenting enda iaf
Det vore ju helt sjukt isf!Samma här.. Tycker dock denna ring ser lite väl slät ut. Hade det varit kontroversiellt att ens spekulera i en Explorer 1 med kronskydd och införande av datumbubbla?
Haha ja verkligen!Det vore ju helt sjukt isf!
När släpper de nya modellerna imorgon om man ska springa förbi lokala ADn?Haha ja verkligen!
Har intrycket att det var detta Rolex hintade om innan COVID och att de sköt upp släppet istället.Jag tycker nog iofs att detta är en liten hint om en ny Exp1.
Ringa? Jag tänkte vara där när de öppnar imorgon. Eventuellt tälta!Hoppas att alla kommer ihåg att ringa AD och boka nyheterna. Först till kvarn som gäller i vanlig ordning.
Vad tänkte du på?Har intrycket att det var detta Rolex hintade om innan COVID och att de sköt upp släppet istället.
Ringa funkar fint. Stora pengar att tjäna för de som hinner först.Ringa? Jag tänkte vara där när de öppnar imorgon. Eventuellt tälta!
Jag hoppar nog det!Ringa funkar fint.
Tror mer på Exp2 än 1 men kan ju komma nysläpp av båda. Hoppas bara de inte förstör 2:an ännu mer, med keramisk ring typ. Räcker med att de klantade till storleken för några år sedan.Jag har varit helt säker på att vi ser en ny Explorer 1 imorgon men ingen teaser om det. Eller har jag missat något?
Nu blev jag osäker men jag har för mig att de körde massa kampanjer omkring Explorer historiken i slutet av 2019. Men det kanske är jag som drömmer ..... men Explorern fyller väl 50 nu i år så det kanske är mer på det temat.Vad tänkte du på?
En 2a blir det ju garanterat men tänkte att de kanske gör något åt båda. Håller med dig gällande 2an även om jag tror att den blir 41mm, keramisk och 21mm mellan luggarna.Tror mer på Exp2 än 1 men kan ju komma nysläpp av båda. Hoppas bara de inte förstör 2:an ännu mer, med keramisk ring typ. Räcker med att de klantade till storleken för några år sedan.
Jag tror de kan förvåna oss. Rolex var de senaste året jobbat hårt för att differentiera linjerna från varandra och de där ändringarna skulle gå emot senaste årens strategi.En 2a blir det ju garanterat men tänkte att de kanske gör något åt båda. Håller med dig gällande 2an även om jag tror att den blir 41mm, keramisk och 21mm mellan luggarna.
Har du köpt några Tag Heuer möjligtvis?Funkar för mig!!
haha nä, gick in på den Schweiziska också via VPN och den funkar med!!Har du köpt några Tag Heuer möjligtvis?