• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets roligaste klockvecka och nyheter 2021. Samlingstråd.

Fortsätter med lite mer udda klockor för att bryta av Rolexdiskusisonen. Även Hermes släppte lite nytt idag. Mer av en udda fågel och vi har garanterat folk på forumet som kan mer om kvalitén kring klockorna än jag, men att de inte ska förbigås tycker jag verkligen. Bland annat var deras släpp på The Arceau L’Heure de la Lune, eller deras variant på månfas riktigt trevlig.

Nåväl, för i år, verkar de ha en ny serie i H08 watch collection. Ganska kul klocka kan jag tycka, även om målgruppen möjligt nog är snävare än valfri Rolex/tudor.

Hermes-H08-10.jpg
Hermes-H08-11.jpg
Udda och smalt = ❤️❤️❤️

Fortsätter med lite mer udda klockor för att bryta av Rolexdiskusisonen. Även Hermes släppte lite nytt idag. Mer av en udda fågel och vi har garanterat folk på forumet som kan mer om kvalitén kring klockorna än jag, men att de inte ska förbigås tycker jag verkligen. Bland annat var deras släpp på The Arceau L’Heure de la Lune, eller deras variant på månfas riktigt trevlig.

Nåväl, för i år, verkar de ha en ny serie i H08 watch collection. Ganska kul klocka kan jag tycka, även om målgruppen möjligt nog är snävare än valfri Rolex/tudor.

Hermes-H08-10.jpg
Hermes-H08-11.jpg

Finns även med länk!

Hermes-H08-Collection-Sports-Watch-2021-Hands-on-6.jpg

Hermes-H08-Collection-Sports-Watch-2021-Hands-on-8.jpg

”En färg som är gemensam för de flesta tillverkarna kommer dominera veckan”
Bör vara gröna tavlor då.

En 2a blir det ju garanterat men tänkte att de kanske gör något åt båda. Håller med dig gällande 2an även om jag tror att den blir 41mm, keramisk och 21mm mellan luggarna.
21mm har den ju redan. 41mm skulle vara välkommet även om en del av mig inte vill att den ska bli för bra så jag vill byta 😀
Keramisk ring känns ganska troligt men jag är inte helt övertygad. Tycker bilder med svart ring ser ganska bra ut men det känns inte som en explorer 2. Samma bilder har ju figurerat i flera år.

Tillbaka
Topp