C'est tout nuTack för sammanställningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
C'est tout nuTack för sammanställningen.
JA tack på dessa två!
Wimbledon tavla på datejust 36
Palm tavlan på datejust 36
Precis så! Stealth som satan nu då!Fast vitguldaren med svart tavla har inte funnits på några år va?
edit: kanske var det du menade, läste lite snabbt. Oavsett blir det ännu mer sleeperpoäng på den tidigare WG varianten nu när det finns en precis likadan i stål
Jag tycker också att 36mm var ett trevligt släpp även om jag älskar min 214270. Frågan är ju hur denna tas emot utanför "klocknördvärlden" och i tex USA.Ja TT var definitivt oväntat....hur tänkte Rolex där? Men comeback med 36 mm (stål, då) tycker jag att var helt rätt beslut. Om jag inte redan hade en 114270 så skulle jag redan ha ringt närmaste AD. Nya verket och länken med 5mm justeringsmöjlighet lockar extremt mycket, men tror nog jag passar i och med att min 114270 är från min sons födelseår. Den kan jag ju inte sälja och att ha två blir kanske att ta i...
Jättefina chronos!!Lyckas inte uppdatera tudors sida, nån som har intel?
Sidan verkar ha kraschat...Lyckas inte uppdatera tudors sida, nån som har intel?
Den verkar vara överbelastad, jag kommer inte in.Lyckas inte uppdatera tudors sida, nån som har intel?
Näe det sitter väl massa klocknerdar och refresharLyckas inte uppdatera tudors sida, nån som har intel?
Bilder!!BB 58 18k, BB58 925 Silver, bb 32-36-41 och 1926 med nya dials och straps
haha, ja, men film finns på instagram med alla nyheterna, bara öppna den och sen kan man spola frittSkönt att det sista man hann läsa innan kraschen var "Get ready"..
SLÄPP IN MIG!!Sidan verkar ha kraschat...
Shearling silver i taupe färg
Damn! Inte vad jag hoppats på men sjukt bra släpp!Det finns ett filmklipp på Tudors Instagram.
Coolt med guld men varför ingen länk?