Vad var ni innan? Dödsfiender?Vi börjar bli vänner nu efter några veckor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var ni innan? Dödsfiender?Vi börjar bli vänner nu efter några veckor![]()
Tidig pension på G?Bra värdeökning på min 116400.![]()
Gillar egentligen inte hela ”värdeökningsgrejen” med klockor då fokus blir på vissa modeller och märken men jag tycker att Milgaussen är sjukt underskattad. Cool både designmässigt och med en lika cool historia.Tidig pension på G?![]()
Gillar egentligen inte hela ”värdeökningsgrejen” med klockor då fokus blir på vissa modeller och märken men jag tycker att Milgaussen är sjukt underskattad. Cool både designmässigt och med en lika cool historia.
jappVad var ni innan? Dödsfiender?
Den är rätt rejäl trots sina 40 mm och dessutom ganska shiny pga polerad så den kräver sin bärare. Inget för en blyg viol med andra ord.Lite sugen, men är rädd för att den kan bli lite för blockig. Måste testa mera
Ah. Lite som när jag gick från 40 till 36. Tur att man vänjer sigjapp
Haft datejust 36 innan. Väldigt stor skillnad på stolek.
Har inget emot att den syns, så länge den sitter braDen är rätt rejäl trots sina 40 mm och dessutom ganska shiny pga polerad så den kräver sin bärare. Inget för en blyg viol med andra ord.
Vit är min sommarfavorit, sen kommer den här. Den mattsvarta tavlan är outstanding.Vi börjar bli vänner nu efter några veckor![]()
Testa! Den är faktiskt riktigt bra. Jag var också skeptisk men tycker den sitter fint.Lite sugen, men är rädd för att den kan bli lite för blockig. Måste testa mera
Det ÄR en tool watch. Framtagen för ett väldigt specifikt syfte. Kanske den enda klockan som fixar en atombomb.Det här med att Milgaussen inte skulle vara en tool watch har jag svårt att förstå.![]()
Plasta av människa!Dubbelpostar nytillskottet här också![]()
![]()
Det gjordes direkt efter att bilden togs.. Han jag köpte den av hade haft den plastad sen den var ny.Plasta av människa!
Hej hej
![]()
Bara höra av dig om du ”behöver” komplettera.fan så fin den är i vitt!!!! Kanske för att man har svart man blir sugen på vitt![]()
Sådärja nu är alla färger representeradeHej hej
![]()
Köp! Men inte för att den kanske utgår.Svag för den blå, bortglömd underdog.
Få som är intresserade av den idag, om modellen utgår så kommer många helt plötsligt vilja köpa den. Borde köpa den.