Gillar den också på bild, men måste nog prova av just den anledningen.Gillar den, grön glas och blå tavla. Dock uppfattade jag den lite väl hög då bakboetten är bygger lite, åtminstone känns det så
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den också på bild, men måste nog prova av just den anledningen.Gillar den, grön glas och blå tavla. Dock uppfattade jag den lite väl hög då bakboetten är bygger lite, åtminstone känns det så
Kanske lite orelevant men vilken kamera använder du? Feta bilder!Milgauss is the shit.
![]()
![]()
![]()
Iphone 7. Inget avancerat.Kanske lite orelevant men vilken kamera använder du? Feta bilder!
Inte dåligt! Hare gött.Iphone 7. Inget avancerat.
Hade nog tur med ljuset.
@thewallin
Som ägare av en Milgauss med grönt glas och en svart Exp ll och kan ge mitt modesta utlåtande om att de skiljer sig starkt från varandra. Det gröna glaset ger verkligen klockan ett helt annat intryck, enligt min egna subjektiva bedömning. Men jag förstår ditt dilemma och att prova själv är alltid bäst, förslagsvis med någon av dina rolex bredvid
Lycka till!
Inga problem, är en hyfsat ny ägare av en grönglsad milgauss så det är alltid trevligt att diskutera denTack för din input och snygg tråd upplivning, detta har hänt sedan inlägget...
1 Svart Omega planet ocean Chrono, 1 Jaeger Master Calendar och sist men inte minst i Februari blev det blå Milgauss med grönt glas... och Explorer 2 hänger med än
![]()
Inga problem, är en hyfsat ny ägare av en grönglsad milgauss så det är alltid trevligt att diskutera den
Stort grattis till Mlgaussen! Hoppas du är lika nöjd som jag.
Upplever du en markant skillnad av gaussen till dina andra svartfärgade klockor?
Ah, jag blev tillfälligt färgblind i extas... Men det speciella glaset gör ju sitt.Absolut stor skillnad, nu köpte jag den med blå tavla så den är ju ännu mer annorlunda mot de svarta tavlorna. Svart Milgauss mot svart Explorer 2 hade funkat bra precis som du säger, helt olika klockor när man väl jämför.
Är enorm nöjd med Milgauss och jag fattar inte att jag väntande så länge innan jag slog till.
Inte så att man inte blir sugen när du skriver så...Är enorm nöjd med Milgauss och jag fattar inte att jag väntande så länge innan jag slog till.
Inte så att man inte blir sugen när du skriver så...
![]()
Kul. Alltid kul med köp man är nöjd med.Menar det verkligen, provade Milgauss svart tidigt i november förra året men tvekade då jag var nyfiken på blå. Blev inget då, köpte en Jaeger, köpte en Omega sen köpte jag den blå Milgaussen och tycker den är helt underbar, sportig och dressing på samma gång och dessutom en lite mer udda Rolex och det gillar jag.
Kul. Alltid kul med köp man är nöjd med.
Vad är det för ref?
Anonym? Det var den hetaste Rolexen det året den kom (GV). Mina vänner sade att den gav 100 procents return på krogen.
Hade inte du en sådan ett tag? "Mina vänner" låter onekligen lite som en variant av "Jag har en kompis som" och "frågar åt en vän".![]()
Finns milgauss med grönt glas fortfarande eller var det en LE?
DJ.. kom aldrig helt överens med min Milgauss.Ni som lagt upp massa fina bilder i den här tråden, har ni kvar eran Milgauss? Trivs ni fortfarande lika bra?
Väljer mellan 116400GV med blå tavla och nya DJ41 126300 med blå tavla och jubilee. Vad tycker ni? Kommer vara min enda klocka om det påverkar era råd
Ni som lagt upp massa fina bilder i den här tråden, har ni kvar eran Milgauss? Trivs ni fortfarande lika bra?
Väljer mellan 116400GV med blå tavla och nya DJ41 126300 med blå tavla och jubilee. Vad tycker ni? Kommer vara min enda klocka om det påverkar era råd