Nice! Designen på sidorna av spännet måste ju vara en flirt med speedys bandhorn! Blir nog ett svart Hirsch London Aligator och den.Jag har ett och är helnöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Designen på sidorna av spännet måste ju vara en flirt med speedys bandhorn! Blir nog ett svart Hirsch London Aligator och den.Jag har ett och är helnöjd!
Nä, asså pinnen som går i hålen på banden.låset passar till band som avsmalnar till 16mm![]()
Hmm vet inte. Var i mitt fall lite för tjockt men med lite tvångNä, asså pinnen som går i hålen på banden.
![]()
Speedy-tuesday.
En av sex klockor är hittills införskaffade. Tror jag hoppar Breitling dock.
![]()
Snarare ett livstidsprojekt! Så ingen brådskahoppas du har sparat rejält om du skall införskaffa alla de ikonerna.
Gillar att speedmastern fortfarande är överkomlig i detta sammanhanget.
Hade nog lag till en reverso på den listan - också överkomlig(are)
Alltså, jag måste bara lyfta detta fenomen med Omega och inte minst AD'n Erikson Urhandel.ja, vi har kvar 005 och 006 ouppackade.
Testade min 005/1861 för någon vecka sen. Skruvade upp igen efter 50ish (ville inte pajja min fina minutvisar tajming). Gissningsvis ligger produktionsmedelvärdet något över 48h, så sannolikhet för att en klocka ska ha under 48h är minimalt (vilket ju vore oacceptabelt)?Hej Speedy lovers,
Hur är det med power reserve på era Speedmasters?
Noterade 51h 8min 20 sec på min 005 /1861 imponerande faktiskt
Happy Speedy Tuesday
När får ni in den nya?ja, vi har kvar 005 och 006 ouppackade.
Månadsskiftet mars/aprilNär får ni in den nya?
Alla nya ?Månadsskiftet mars/april
Så sant så.. Slank för bi i höstas för att köpa ett band till en SINN Passade på att fråga om Speedmaster är nått att har. En timme senare vandrade jag ut med den förstaAlltså, jag måste bara lyfta detta fenomen med Omega och inte minst AD'n Erikson Urhandel.
Inga "Ni får ringa efter sommarn, efterfrågan är stor, ställ er i kö, köp minst 3 mindre attraktiva modeller för att ställa er i kö" etc etc och annat Rolex-jidder.
Vill man ha en klocka för att man är sugen på den, tittar man förbi och går därifrån med klockan på handleden samma dag. Precis som det ska vara!
#endofrant
Vad tycker du då? Tycker ändå den är relativt bekväm.Speedy Tuesday -rätt länge sedan jag körde Speedyn på länken...
![]()
Härligt! Jag hör av mig!
Gillar att varva med den men gillar nog den på nato bäst...Vad tycker du då? Tycker ändå den är relativt bekväm.