Vintagespeedy Tuesday här.
Där snackar vi fin speedy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vintagespeedy Tuesday här.
Den där vore trevligt att se irl i dagsljus. På de första bilderna lade jag inte märke till karaktären på kronografens sekundvisare.Kamrater,
Speedy up!
Vem vet om den säljs för en Speedy PRO i 18k ?
Tack! Kör på 18kDär snackar vi fin speedy!
Det borde vi kunna fixa,Den där vore trevligt att se irl i dagsljus. På de första bilderna lade jag inte märke till karaktären på kronografens sekundvisare.
Fint!
Det var tråkigt att höra men om du bestämt dig önskar jag dig lycka till.Godmorgon kamrater! Kan tyvärr bli den sista tisdagen på länge... Klockan ligger på köp och sälj
Absolut!Det borde vi kunna fixa,
Hojtar till när jag är på din sida nästa gång
Speedy gtg i Götet?!
Det var tråkigt att höra men om du bestämt dig önskar jag dig lycka till.
Tråkigt att höra men du är alltid varmt välkommen tillbaka om situationen förändras framåt i livet. I våran lilla klubb väntar vi med öppna armarGodmorgon kamrater! Kan tyvärr bli den sista tisdagen på länge... Klockan ligger på köp och sälj
Tråkigt, beklagar! Men ansvarsfullt att förbereda sig innan det blir knapert! Finns alltid en ny Speedy bortom horisonten.Tackar! Det var tyvärr ett beslut som jag var tvungen att ta. Bilköpstider och fick tyvärr besked om uppsägning förra veckan... Lika bra att göra sig redo för strid
Jodå det finns ju det! Kanske till och med en ännu finareTråkigt, beklagar! Men ansvarsfullt att förbereda sig innan det blir knapert! Finns alltid en ny Speedy bortom horisonten.
Snyggt!
En sån har jagHmm, det var en konstig Speedy!
Edit: Efter lite googlande så heter den tydligen speedmaster man lär sig ngt varje dag!
Cool mkt handledstid på den?En sån har jag
Välkommen in i värmde du också!En sån har jag
En sån har jag
Inte än så länge? Har precis varit och fått ett nytt glas? Förhoppningsvis ska den komma till mer användning nu? Lite svag för dessa Lcd speedys. Har tre stycken i olika modeller. Saknar en modell tyvärr.Cool mkt handledstid på den?
Snyggt sommarband!