Låter ändå som ett bra betyg! Snygg är den vart fall, lite sugen e manDen känns solid men rasslig på samma gång. Lite svårt att förklara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter ändå som ett bra betyg! Snygg är den vart fall, lite sugen e manDen känns solid men rasslig på samma gång. Lite svårt att förklara.
Ser kanon utRiktigt skön. Skönare än 1171
Datejust 36 mm! Helt klart ett bra alternativ. Två av klockvärldens mest ikoniska klockor. Här är min line up. Gillar klassikerBörjar bli sugen på något att komplettera denna fantastiska klocka med något lite mindre i storlek. Vad har ni andra i tråden att varva med?
Tog oxå fedex och trodde jag klarat mig från tull men fick fakturan i efterhand. Men nöjd med länkenNu vet jag inte vilket bolag du fick ditt skickat med men jag "valde" Fedex och det verkar inte vara lika smidigt som när postnord tar över tyvärr men dom kanske är snabbare när dom väl fått betalt iaf Håll ut!
Kul att du är nöjd, ser kanon ut! Själv fick man betala i förskott men den ska troligen komma i början på veckan iafTog oxå fedex och trodde jag klarat mig från tull men fick fakturan i efterhand. Men nöjd med länken
Börjar bli sugen på något att komplettera denna fantastiska klocka med något lite mindre i storlek. Vad har ni andra i tråden att varva med?
Datejust 36 mm! Helt klart ett bra alternativ. Två av klockvärldens mest ikoniska klockor. Här är min line up. Gillar klassiker
Fantastisk trio! Har funderat mycket på en 36mm datejust eller oyster perpetual men är rädd att 36mm blir för stor skillnad mot speedyn så att 36 alltid känns lite för liten och speedyn då känns lite för stor...Datejust 36 mm! Helt klart ett bra alternativ. Två av klockvärldens mest ikoniska klockor. Här är min line up. Gillar klassiker
Fantastisk trio! Har funderat mycket på en 36mm datejust eller oyster perpetual men är rädd att 36mm blir för stor skillnad mot speedyn så att 36 alltid känns lite för liten och speedyn då känns lite för stor...
Grymt fin samling klockor där med. Vilka är favoriter?
Det er definitivt et stort hopp fra en Speedy til en DJ36 og jeg har hatt problemer med det selv når jeg har hatt 36mm klokker, men det er en vanesak også.
Har ingen bra jämförelse på speedy og DJ36, men Explorern er en del mindre enn speedyn og Seamasterm er ca samma storlek.
Både Datejust og NTTD Seamastern er fantastiske, men ingen av dom er kvar i samlingen tyvärr.Grymt fin samling klockor där med. Vilka är favoriter?
Prova en DJ! Har aldrig refererat över att den skulle va liten. Dess proportioner är perfekta!Fantastisk trio! Har funderat mycket på en 36mm datejust eller oyster perpetual men är rädd att 36mm blir för stor skillnad mot speedyn så att 36 alltid känns lite för liten och speedyn då känns lite för stor...