Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Firar tisdag med att testa nya. Länken är grym men tygbandet är som väntat perfekt. 5k är dock mycket pengar för nylon..
Erikson Urhandel är värda ett besök. Hur det är ställt med safirvarianten låter jag vara osagt, men heasiltevarianten väntar jag på sen i januari. Om det är lika knepigt med safir vet jag som sagt inte.Vilken/a återförsäljare skulle ni rekommendera om man skulle köpa en Speedmaster Professional 3861 Sapphire sandwich?
Bor i Stockholm.
Franks urVilken/a återförsäljare skulle ni rekommendera om man skulle köpa en Speedmaster Professional 3861 Sapphire sandwich?
Bor i Stockholm.
Franks ur
Tack för tipsen!Erikson Urhandel är värda ett besök. Hur det är ställt med safirvarianten låter jag vara osagt, men heasiltevarianten väntar jag på sen i januari. Om det är lika knepigt med safir vet jag som sagt inte.
Men affären och inte minst personalen är hyvens!
Börjat sakna min Speedy lite för mycket nu så om det är någon som funderar på att lämna tråden så är det bara att skicka PM
Hur ser det ut med nya modellerna? Väntar folk fortfarande på dom eller finns dom hos AD nu?
Kjöpte faktisk en Speedmaster i går som burde komme fram i morgen så gikk snabbtBergströms i gbg har hela fönstret fullt med nya speedys
Franks Ur hade en safir inne när jag var där i tisdags förra veckan och Bo Berggren hade en hesalit @ironcastle!Tack för tipsen!
Erikson Urhandel är närmst, så jag besöker dem först.
Korspostar från sommartråden: badbyxor från Feskarn
Eller hur? Även om jag inte har för avsikt att bada med den så kommer den få hänga med ut med båten osv i sommar och då är det lite gött med gummi-Verkligen snygg på allt den här klockan! Någon gång i vintras testade jag min på en modernare tropic variant. Kanske gummiband är avsedda till dykarklockor, men Speedmaster är undantaget