Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jobbat, intresserad av hur de utformat spännet. Finns det även bild på det?Såg på Insta att Uncle Seiko har släppt sin variant av den nya Speedylänken.
US på vänster sida.
Är tufft med det. Hade nog gett det några månader till tills kanske tillgången stabiliseras och efterfrågan minskar något.Hur ligger nya Speedyn prutmässigt hos AD? Kan man förvänta sig standard Omega rabatt?
Vad ligger standard på?Hur ligger nya Speedyn prutmässigt hos AD? Kan man förvänta sig standard Omega rabatt?
10% som sämst och 20% som bäst skulle jag säg.Vad ligger standard på?
Synd att de inte gick för ett mer modernt spänne, likt nyaBild på spännet från deras Instagram @Chuck
Frågar just nu hans följare vilket spänne dom föredrar. Förstår att ingen av dom är så pass modernt som du önskar men han (dom?) verkar vara öppna för feedback. Så du kan ju alltid skriva till dom.Synd att de inte gick för ett mer modernt spänne, likt nya
De kör omröstning vilken typ folket föredrar.Bra jobbat, intresserad av hur de utformat spännet. Finns det även bild på det?
Länken han designar efter är mer 1479 länken skulle jag tro och därmed även den platta claspen. Därför lär han inte heller gå för en modernare claspFrågar just nu hans följare vilket spänne dom föredrar. Förstår att ingen av dom är så pass modernt som du önskar men han (dom?) verkar vara öppna för feedback. Så du kan ju alltid skriva till dom.
Klockren ( clasp ) Uncle Seiko eller som romarna sade : Simplica bella est.Bild på spännet från deras Instagram @Chuck
Jag också, så otroligt fin den är men dragit iväg jammen i pris. Om jag minns rätt gick dom i 40k trakten för fyra år sedan.Vart riktigt sugen på Apollo 11 35th Anniversary Speedyn med pandia dial, men känner inte riktigt för att lägga 100k.
Såg att det fanns mods av 005:an med visare och tavla för en billigare peng på eBay.
Vad tror ni? Är det något att ha? Hiss/diss?
Kommer garantin från Omega/Swatch Group voidas iom att det är en mod?
Bild för ref.
Vart riktigt sugen på Apollo 11 35th Anniversary Speedyn med pandia dial, men känner inte riktigt för att lägga 100k.
Såg att det fanns mods av 005:an med visare och tavla för en billigare peng på eBay.
Vad tror ni? Är det något att ha? Hiss/diss?
Kommer garantin från Omega/Swatch Group voidas iom att det är en mod?
Bild för ref.
Sjukt, hade klippt den för 40k utan att tänka idag...Jag också, så otroligt fin den är men dragit iväg jammen i pris. Om jag minns rätt gick dom i 40k trakten för fyra år sedan.