• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Såg på Insta att Uncle Seiko har släppt sin variant av den nya Speedylänken.

88808F9E-579B-4D32-B3B8-4442B7C68FE0.jpeg

US på vänster sida.
Bra jobbat, intresserad av hur de utformat spännet. Finns det även bild på det?

Synd att de inte gick för ett mer modernt spänne, likt nya :(
Frågar just nu hans följare vilket spänne dom föredrar. Förstår att ingen av dom är så pass modernt som du önskar men han (dom?) verkar vara öppna för feedback. Så du kan ju alltid skriva till dom.

Bilagor

• 4C70E823-0A63-4AF1-82D6-3C3DAAE612A1.jpeg
    4C70E823-0A63-4AF1-82D6-3C3DAAE612A1.jpeg
    153.6 KB · Visningar: 14
Bra jobbat, intresserad av hur de utformat spännet. Finns det även bild på det?
De kör omröstning vilken typ folket föredrar.
7DB54BC7-4FF8-4C10-BCEF-DBCF6A33D1D7.jpeg

Frågar just nu hans följare vilket spänne dom föredrar. Förstår att ingen av dom är så pass modernt som du önskar men han (dom?) verkar vara öppna för feedback. Så du kan ju alltid skriva till dom.
Länken han designar efter är mer 1479 länken skulle jag tro och därmed även den platta claspen. Därför lär han inte heller gå för en modernare clasp

Vart riktigt sugen på Apollo 11 35th Anniversary Speedyn med pandia dial, men känner inte riktigt för att lägga 100k.
Såg att det fanns mods av 005:an med visare och tavla för en billigare peng på eBay.

Vad tror ni? Är det något att ha? Hiss/diss?
Kommer garantin från Omega/Swatch Group voidas iom att det är en mod?
Bild för ref.
speedy-tuesday-the-speedmaster-apollo-xi-35th-anniversary-3569-31[1].jpg

Senast ändrad:
Vart riktigt sugen på Apollo 11 35th Anniversary Speedyn med pandia dial, men känner inte riktigt för att lägga 100k.
Såg att det fanns mods av 005:an med visare och tavla för en billigare peng på eBay.

Bild för ref.
Jag också, så otroligt fin den är men dragit iväg jammen i pris. Om jag minns rätt gick dom i 40k trakten för fyra år sedan.

• Like
Reactions: Efe

Bild för ref.
Jag också, så otroligt fin den är men dragit iväg jammen i pris. Om jag minns rätt gick dom i 40k trakten för fyra år sedan.
Sjukt, hade klippt den för 40k utan att tänka idag...

Finns ju några andra alternativ, men de kostar ju tyvärr också en del...
Mitsukoshi:
1620678136574.png

och OS 2020 Tokyo:
1620678215914.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp