Snyggt band! Matchar verkligen klockan. Var kommer det ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band! Matchar verkligen klockan. Var kommer det ifrån?
En hit från Uncle Seiko!
5-6 gånger är rookie numbers-Jag ligger ändå i lä, jag har sålt Speedyn bara en gång, medan vissa har sålt Speedyn hela 5-6 gånger
Är det den nya länken på en 005?Blev så nöjd med den helborstade nya länken till min 005 att jag köpte denna med polerade inslag till min Hot Chocolate
Detta är den nya länken på en 3113 Hot chocolate. Det är en 006 med brun tavla som tillverkades en kort period 2007-13 ( om jag inte minns helt fel).Är det den nya länken på en 005?
Aha, ja nu när jag tittar på bilden ser jag ju att den är brunDetta är den nya länken på en 3113 Hot chocolate. Det är en 006 med brun tavla som tillverkades en kort period 2007-13 ( om jag inte minns helt fel).
Köpte den helborstade till min 005.
Den nya länken måste upplevas på armen!Aha, ja nu när jag tittar på bilden ser jag ju att den är brun
Men vad fick du ge för nya länken, den är ju sjukt trevlig!
Jag har testat nya i butik och den är så sjukt bekväm!Den nya länken måste upplevas på armen!
Känns som vintage men modern .
Listpris 9200kr
Finns även hos Royal Straps med rabatt för KS medlemar .... snabb service och smidig kommunikation . Rekommenderas varmt.Tack! Sailcloth från Watchgecko.
Hjärtligt välkommen och grattis, schyyst bildDå får även jag vara med och posta i denna tråd!
PolywatchNyligen införskaffat Omega läderrem, supernöjd! Förresten någon som har tips om hur man får bort repor på hesaliten?
Grattis! Snyggt band, vad är det för band?Då får även jag vara med och posta i denna tråd!
Tack så mycket!Hjärtligt välkommen och grattis, schyyst bild
Tackar, det är från @jankoxxxK
Grattis! Snyggt band, vad är det för band?
Polywatch funkar finfint:Nyligen införskaffat Omega läderrem, supernöjd! Förresten någon som har tips om hur man får bort repor på hesaliten?
Tack
5min efter bilden togs så drog jag in i en kant och repa glaset grovt... skall testa polywatch
Tack, jag håller med. Det är ett band från Molequin. https://molequin.com/products/granite
Det är två år gammalt och har fått rejält mörkare färg och underbar patina. Sista bilden är från när det var nytt.
Skickas från Belgien vill jag minnas (så ingen moms tillkommer). Frakt ingår i deras priser och de skickar blixtsnabbt med UPS.Tjusigt! Molequin har ju många snygga band. Skickas dessa från ett EU-land eller åker man på moms?