Du post(ar) verkligen påMan passar på när donnan är på damernas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du post(ar) verkligen påMan passar på när donnan är på damernas
Absolut. Såhär?
Så ... den nya har applicerad logotyp eller inte? Är det olika versioner/varianter?-Mmm den är grym
Den med safirglas har applied logo, den vanliga inte.Så ... den nya har applicerad logotyp eller inte? Är det olika versioner/varianter?
Tycker detta är ett så jäkla märkligt beslut när man valt att ta tillbaka stepped dial, don och sekundvisare från modeller som hade AL och hesalit.Den med safirglas har applied logo, den vanliga inte.
Kanske de vill hålla den ursprungliga konfigurationen med plexi och AML exklusivt till den nya 321:an för att förhindra att de blir så lika?Tycker detta är ett så jäkla märkligt beslut när man valt att ta tillbaka stepped dial, don och sekundvisare från modeller som hade AL och hesalit.
Tycker detta är ett så jäkla märkligt beslut när man valt att ta tillbaka stepped dial, don och sekundvisare från modeller som hade AL och hesalit.
Men vi måste ju få ha något att gnälla på? Tror Omega hade det i åtankeKanske de vill hålla den ursprungliga konfigurationen med plexi och AML exklusivt till den nya 321:an för att förhindra att de blir så lika?
321:ans metallogga är dessutom mycket snyggare.
Jag köpte nyligen en från 70isch som komplement till min pre moon. Känns som den fina speedyns efterblivna storebror men jag gillar det. Mer än 25 ska du inte behöva lägga tycker jag.Börjat snöa in mig på en Mark Ⅱ.
Vad tror ni skulle vara rimligt att lägga på en i någorlunda bra skick?
Hahaha väl sagt. Okej, tack för bra infoJag köpte nyligen en från 70isch som komplement till min pre moon. Känns som den fina speedyns efterblivna storebror men jag gillar det. Mer än 25 ska du inte behöva lägga tycker jag.
Underskattad modell! Runt 25 kanske för en i hyfsat skick. Det viktigaste med dessa enligt mig är att den radiella borstningen på boetten finns bevarad eller att den är restaurerad till ursprungligt utseende. Man ser allt för ofta Mk2 med blankpolerade boetter.Börjat snöa in mig på en Mark Ⅱ.
Vad tror ni skulle vara rimligt att lägga på en i någorlunda bra skick?
Jäkligt mysigt!Sprang på denna bild på nätet. Tycker bandet va rätt snyggt. Någon som har nån aning om var man kan hitta det?
Den var uppe på tradera också (budgivning), men borttagen rätt snabbt. Skrev till honom och frågade om bilder, oturligt nog så hade han inga fler bilder, utan tyckte att det räcker med dessa bilder för att se skicket. Defintiivt en ”lurig jävel”En lurig jävel eller någon som inte riktigt har koll på priserna?
Misstänkte det.. Att folk orkar hålla påDen var uppe på tradera också (budgivning), men borttagen rätt snabbt. Skrev till honom och frågade om bilder, oturligt nog så hade han inga fler bilder, utan tyckte att det räcker med dessa bilder för att se skicket. Defintiivt en ”lurig jävel”
Grym kombo och förstår ansolut vad du menar Jag har varit på jakt efter en MK II i bra skick ett tag, verkar vara svårt att få tag i något vettigt... Hade ju varit en grym kombo tillsammans med Ploprof!Jag köpte nyligen en från 70isch som komplement till min pre moon. Känns som den fina speedyns efterblivna storebror men jag gillar det. Mer än 25 ska du inte behöva lägga tycker jag.
Vill se den med blåa bandet påLänken justerad till perfektion, nytt (galet) band inhandlat, kanske åker på lagom till ST imorgon.
Ja jag tycker det med Synd bara att jag inte vet var man köper detJäkligt mysigt!