Jäklar vilken fin bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken fin bild
-Snyggt
Tack ska ni haJäklar vilken fin bild
Tog du en sväng till månen för denna bild?Tack ska ni ha
Vad gör man inte för en cool bild.Tog du en sväng till månen för denna bild?
Tackar!-Snygg din med!
Den blåa har jag köpt på Wristbuddys
Kepsen-Klätt upp mig
Vad tycker du om länken?One speedmaster on the rocks please!
Uncle Seiko flatlink Bekväm, bra passform och snygg!Vad tycker du om länken?
Ser trevlig ut. Trodde inte det skulle sitta så fint på en 145.012Uncle Seiko flatlink Bekväm, bra passform och snygg!
Ska föreställa en siluett av ultraman-karaktärens profil. Inte jättelyckat om du frågar mig.Haloj
speedmaster ultraman, den har en ultraman grej som syns under uv ljus i subdial 09:00. Ser ut som en missformad apelsin på bilder jag sett? Vad syftar symbolen på?
Finns en sedan länge på royal watches för 89 000. Bra alternativ till nya speedy?
1000 tack för vägledning! Letar min första speedy, och listad på en 321a men det verkar ju inte som den kommer till ADs alls bara,boutiques…
Köpte just för att ändlänkarna inte är solida ifall man behövde böja till men det gick bra direkt från leveransSer trevlig ut. Trodde inte det skulle sitta så fint på en 145.012
Man blir lite småsugen på att testa den länkenKöpte just för att ändlänkarna inte är solida ifall man behövde böja till men det gick bra direkt från leverans
Helt klart värt pengarna och lite därtill en no brainer!Man blir lite småsugen på att testa den länken