• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

IMG_20210609_103619_244.jpg
Jäklar vilken fin bild :)

Är lite sugen på att testa en flatlink-länk till speedyn. Någon som har en från Forstner eller Uncle seiko till salu?

Haloj

speedmaster ultraman, den har en ultraman grej som syns under uv ljus i subdial 09:00. Ser ut som en missformad apelsin på bilder jag sett? Vad syftar symbolen på?
Finns en sedan länge på royal watches för 89 000. Bra alternativ till nya speedy?

1000 tack för vägledning! Letar min första speedy, och listad på en 321a men det verkar ju inte som den kommer till ADs alls bara,boutiques…

Haloj

speedmaster ultraman, den har en ultraman grej som syns under uv ljus i subdial 09:00. Ser ut som en missformad apelsin på bilder jag sett? Vad syftar symbolen på?
Finns en sedan länge på royal watches för 89 000. Bra alternativ till nya speedy?

1000 tack för vägledning! Letar min första speedy, och listad på en 321a men det verkar ju inte som den kommer till ADs alls bara,boutiques…
Ska föreställa en siluett av ultraman-karaktärens profil. Inte jättelyckat om du frågar mig.

Tillbaka
Topp