Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör lite skamlös reklam för ett print jag just slängt upp till överkomligt pris när jag ändå är igång!
SpeedyShutter Shop | Redbubble
SpeedyShutter is an independent artist creating amazing designs for great products such as t-shirts, stickers, posters, and phone cases.www.redbubble.com
Stort tack @Dr Ohmega !Grattis @Dafuong !
Mega grattis speedyWis!!Tillbaka för 5e gången i Speedyklubben!
Denna gång i Safir. Är toknöjd med nya länken och komforten så länge.
tack än en gång för en trevlig affär @ERIKSON URHANDEL
Välkommen tillbaka broder!!Tillbaka för 5e gången i Speedyklubben!
Stilig comeback!Tillbaka för 5e gången i Speedyklubben!
Hur har det gått med din boettfråga?Tidtagartorsdag!
Enda alternativet jag fick var att borsta bort märket/dingen och valde faktiskt att låta bli då jag helt enkelt inte vill orsaka klockan mer lidande Ingen stor ding men mer en principsak att det inte ska förekomma på en ny klocka. Jag kan leva med det och nu njuter jag av en grym klocka istället.Hur har det gått med din boettfråga?
Italiaaaaaa 90:iiiiiiiiiiii…!Speedy i Italien!
Märke på ny klocka?Enda alternativet jag fick var att borsta bort märket/dingen och valde faktiskt att låta bli då jag helt enkelt inte vill orsaka klockan mer lidande Ingen stor ding men mer en principsak att det inte ska förekomma på en ny klocka. Jag kan leva med det och nu njuter jag av en grym klocka istället.
Bra tänkt!Enda alternativet jag fick var att borsta bort märket/dingen och valde faktiskt att låta bli då jag helt enkelt inte vill orsaka klockan mer lidande Ingen stor ding men mer en principsak att det inte ska förekomma på en ny klocka. Jag kan leva med det och nu njuter jag av en grym klocka istället.
Bra där! Nöjd hittills?Nu blev det byte till länken från nya speedy på min .005 med inspiration från @Saltkråkan . Får bli lite bättre bilder ute någon annan dag
Efter den lilla stund den suttit på så känns det helt rätt, riktigt skön länkBra där! Nöjd hittills?
Premium ju!Efter den lilla stund den suttit på så känns det helt rätt, riktigt skön länk
Dock kom den felmonterad så fick vända den rätt
Eller hurPremium ju!
Ähmen va faan! Jag börjar undra om Omega har anställt en samling blinda personerEfter den lilla stund den suttit på så känns det helt rätt, riktigt skön länk
Dock kom den felmonterad så fick vända den rätt