Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behöver er hjälp! In och rösta på min bild! Ligger en Cartier Tank i vinstpotten.
The Watch Shot | The Watch Shot
www.thewatchshot.com
Klicka på @TheSpeedyShutter i listan och sen på "vote". Inga uppgifter behövs. Man kan rösta en gång per dygn i några dagar till. Virtuella kramar till alla som röstar
Lycka till! En självklar röstBehöver er hjälp! In och rösta på min bild! Ligger en Cartier Tank i vinstpotten.
www.thewatchshot.com
Klicka på @TheSpeedyShutter i listan och sen på "vote". Inga uppgifter behövs. Man kan rösta en gång per dygn i några dagar till. Virtuella kramar till alla som röstar
Behöver er hjälp! In och rösta på min bild! Ligger en Cartier Tank i vinstpotten.
www.thewatchshot.com
Röstat. Delad vårdnad om du vinner den va?Behöver er hjälp! In och rösta på min bild! Ligger en Cartier Tank i vinstpotten.
www.thewatchshot.com
Alla som röstat får en vecka var. Kommer få tillbaka klockan hösten 2043!Röstat. Delad vårdnad om du vinner den va?
Still worth it!Alla som röstat får en vecka var. Kommer få tillbaka klockan hösten 2043!
Ser fram emot min vecka då, nångång runt 2036 eller så. Lycka till!Alla som röstat får en vecka var. Kommer få tillbaka klockan hösten 2043!
Sapphire sandwichVilka Speedmaster finns det som saknas hästjäveln på baksidan? Den skaver mot huden.
Vad är rimlig pris för en sådan?Sapphire sandwich
Vilka Speedmaster finns det som saknas hästjäveln på baksidan? Den skaver mot huden.
Pre-moon och 145.022-69 straight writing har inte ”medaljongen”Vilka Speedmaster finns det som saknas hästjäveln på baksidan? Den skaver mot huden.
Vilka Speedmaster finns det som saknas hästjäveln på baksidan? Den skaver mot huden.
DEn där är jäkligt fin, Någon som vill sälja??Omega Speedmaster 1957 Trilogy 60th Anniversary. Den har visserligen "hästjäveln", men den är tunnt lasergraverad och skaver inte, jag har haft Seamaster 1957 Trilogy.
Plexi och 38.6mm, har för mig att du föredrar aningen mindre klockor
Introducing: The Omega Speedmaster 60th Anniversary Limited Edition - HODINKEE
Skaver?? Har du fröken hud? En riktig speedy fan njuter av att ha hästjäveln inpräntad på handledenVilka Speedmaster finns det som saknas hästjäveln på baksidan? Den skaver mot huden.
Det är förjävligt när handleden sväller eller är blöt. Har funderat på att gå till en urmakare som får slipa bort mulan.Skaver?? Har du fröken hud? En riktig speedy fan njuter av att ha hästjäveln inpräntad på handleden
Du kan få låna min slipmaskin den slipar lätt ner hästjäven men det kommer att se för jävligt utDet är förjävligt när handleden sväller eller är blöt. Har funderat på att gå till en urmakare som får slipa bort mulan.
Nu är det en SMP midsize jag har. Tänkte uppgradera till en Speedy ifall jag hittar en utan hästen. Claspen har inga microjusteringshål. En halv länkbit till och klockan är vid armbågen…Du kan få låna min slipmaskin den slipar lätt ner hästjäven men det kommer att se för jävligt ut
Testa med att ha bandet/länken lite lösare sommartid. Tycker inte du ska slipa ner en speedy. Testa med skoskavs plåster vetja.
Glöm inte... du vet vad, innan köpNu är det en SMP midsize jag har. Tänkte uppgradera till en Speedy ifall jag hittar en utan hästen. Claspen har inga microjusteringshål. En halv länkbit till och klockan är vid armbågen…