Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör detsamma Råkade visst bli 3stKör en bild till, jäkla trevlig tavla…
Jäkla snygg clasp det där! Milsvida bättre än åbäket på 005:an.
Fortfarande alldeles för åbäkigt Så här ska ett behändigt clasp till en Speedy se utJäkla snygg clasp det där! Milsvida bättre än åbäket på 005:an.
Nu blir jag nyfiken på vad som finns på andra sidanFortfarande alldeles för åbäkigt Så här ska ett behändigt clasp till en Speedy se ut
Är det här du vill se? Tyvärr ingen riktigt bra bild…Nu blir jag nyfiken på vad som finns på andra sidan
Snyggt. Inte helt lätt att se ringarna i verkligheten utan att anstränga sig ordentligt. Hade jag inte vetat att dom finns där skulle jag nog missat den detaljen.Speedmaster Professional 3861
Snyggt. Inte helt lätt att se ringarna i verkligheten utan att anstränga sig ordentligt. Hade jag inte vetat att dom finns där skulle jag nog missat den detaljen.
God fredag på er
Du hittar dom på strap banditsSprang på denna bild på nätet. Tycker bandet va rätt snyggt. Någon som har nån aning om var man kan hitta det?
Strap banditsJa jag tycker det med Synd bara att jag inte vet var man köper det
Vad gick fel? Förutom att det låter extremt saktfärdigt? Har nåt behandlats ovarsamt?God fredag på er!
Ja det tog bara 8 månader för att denna skulle bli klar hos urmakaren... och kan säga att jag är inte direkt nöjd med urmakarens hantering av klockan.
Det som har gjorts med den är service, byte till tidsenlig krona och ett nytt hesalite. Både krona och plexit som satt på dem var inte omega.
Tackar! Ska kolla närmre på deras hemsidaStrap bandits