Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neeeej fan va tristRåkade tappa min Speedy i golvet. Nu resettar kronografen när jag tycker på start/stop.
Ogilla... Lider med dig, gjorde lite ont i hjärtat när jag läste ditt inlägg...Råkade tappa min Speedy i golvet. Nu resettar kronografen när jag tycker på start/stop.
Underbart strap! Vad har gobiten för märke?Älskade Tisdag!
Råkade tappa min Speedy i golvet. Nu resettar kronografen när jag tycker på start/stop.
Neeeej fan va trist
Riiiiiktigt segtJa. Testat lite olika knappkombinationer och att knacka lite på klockan och ingenting hjälper. Är väl bara att lämna in den för serivice.. :/
Kändes lite som livsglädjen försvann.
Tack för omtanken, men det behövs inte! Men tanken värmer faktisktRiiiiiktigt segt
PM:a adress så lägger jag ett par straps på lådan som tröst.
Riktigt snygg!Vråååååååm
Usch vad trist, beklagar verkligen. Du får se till att få det åtgärdat snarast.Råkade tappa min Speedy i golvet. Nu resettar kronografen när jag tycker på start/stop.
Taskigt att komma med en teaser en hel vecka i förväg!Flaggar redan nu för en liten nyhet nästa speedy tuesdag!
Tackar!Underbart strap! Vad har gobiten för märke?
Blir sugen på en sådan Nasa-pennaDubbelpostar idag, tar tid på ett halvsegt möte, och jo, det är en spacepen
Blir sugen på en sådan Nasa-penna
Blir sugen på en sådan Nasa-penna
Man måste ju nästan ha en, går att få graverad för en mindre summa också. Perfekt farsdagspresent tipsade jag min oförstående fru om. Min montblanc är dock mycket trevligare att skriva med
Jag hade mest tänkt att ha pennan till att fippla med, kanske ta någon bild osv. Knap skrivit något sedan jag slutade skolanMont blanc i all ära, min älskar "klicket" i fishern. Allt känns så galet mekaniskt i den.
Men jo, MBn är skönare att skriva med. Funkar dock inte in space..
Då är fishern perfekt!Jag hade mest tänkt att ha pennan till att fippla med, kanske ta någon bild osv. Knap skrivit något sedan jag slutade skolan
Det där underbara strappet kommer med andra ord att se ännu finare ut om några månader då speedyn konstant suttit limmad på armen!Min första tisdag som speedy ägare!
Min första tisdag som speedy ägare!
Ser inte helt kosher ut den där pepsi-speedyn!Nu stannade den helt.. Jaja, är det tisdag så är det!
Grattis och välkommen! Måtte det bli många fler tisdagar med din klocka. Ser grymt ut med det armbandet!Min första tisdag som speedy ägare!