Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just på Speedy tycker jag man ser ganska lätt om det är safir eller hesalite, det blir som en kant runt om på safirglaset vilket jag personligen inte tycker är snyggt. Men man ska köpa det man gillar och de är ju båda fina.
… enligt dig ja. För många andra kvarstår det här: plastglas är cooltPoängen kvarstår: Att det är plastglas hjälper inte för coolheten, när man ändå köper en modern klocka.
Applied logo är ju ovanligare. Typ varenda kotte har ju en Speedy, och varenda kotte har således också plastglas… enligt dig ja. För många andra kvarstår det här: plastglas är coolt
Snabb tisdag vänner!
Det håller jag med om!Applied logo är ju ovanligare. Typ varenda kotte har ju en Speedy, och varenda kotte har således också plastglas
Att byta tavla är det ju flertalet som gjort på sin 005 till vit eller liknande. Så vill du ha en plast med annan tavla är det bara att köra om det går att lösa hos AD med riktiga delar! Bara man är tydlig med det sen om man ska sälja eller liknande!Håller med, det är en rätt skarp kant. Länken är också lite bättre i min mening på hesalite-varianten utan poleringen vid mittlänken.
Blir lite mer toolwatch av det även om den nya inte känns lika toolig som de äldre.
Så det enda som jag tycker är bättre på safirvarianten är tavlan egentligen..
Att byta tavla är det ju flertalet som gjort på sin 005 till vit eller liknande. Så vill du ha en plast med annan tavla är det bara att köra om det går att lösa hos AD med riktiga delar! Bara man är tydlig med det sen om man ska sälja eller liknande!
Nu vill vi ju för en gångs skull få se en bild från dig och då helst på din Speedy.Applied logo är ju ovanligare. Typ varenda kotte har ju en Speedy, och varenda kotte har således också plastglas
Tudelad till speedy. Ointressserad av bilder.Nu vill vi ju för en gångs skull få se en bild från dig och då helst på din Speedy.
Jaha, en annan dag kanske.Tudelad till speedy. Ointressserad av bilder.
Grattis till grymt fin klocka! Gillar bandet skarptLite nyare .005 anlänt
Grattis till grymt fin klocka! Gillar bandet skarpt
Grattis till tillökningen! 105.012 fått lillebror?Lite nyare .005 anlänt
Fin, vad gick den för?Lite småsugen på denna rackare Erikson Urhandel har inne.
Någon som ägt en?
Överväger om den blir lite klossig?
34900krFin, vad gick den för?
Tack! Bra pris, skulle lätt kunna gå för 5000 till 10 000 till.Fin, vad gick den för?
Grymt fräsch! Rasslig? har du nån erfarenhet från deras president? om man skulle jämföra..Precis fått hem uncle seikos nya US1479 med polerade detaljer. Vad tycks?
Gillar looken och passformen betydligt bättre än den gamla 005-länken.