Gissar att det är ren service till deras ADs. Sedan så tjänar ju Omega pengar även på att de gamla säljs, och infasningen av den nya produkten går fortare.- Märkligt att Omega har den kvar på sin webbsida med pris då .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar att det är ren service till deras ADs. Sedan så tjänar ju Omega pengar även på att de gamla säljs, och infasningen av den nya produkten går fortare.- Märkligt att Omega har den kvar på sin webbsida med pris då .
Påväg att beställa ett svart racingläder från Bulang & sons. Hoppas på att hitta ett alternativ till länken som jag kan nöja mig med. Älskar länken men iaf en klocka måste jag ha på läder pch det får bli speedyn eftersom övriga är dykare.Vad för band eller länk på speedyn är att föredra rent generellt tycker ni??
Jag drar mig nog helst till svart eller brunt läder, och ett par najs natoband att byta till tex på sommaren. Inväntar min första speedy under nästa vecka
Utan tvekan länk för min del, särskilt nu med senaste 3861-Moonwatchens förbättrade länk. Oslagbar komfort och estetik.Vad för band eller länk på speedyn är att föredra rent generellt tycker ni??
Jag drar mig nog helst till svart eller brunt läder, och ett par najs natoband att byta till tex på sommaren. Inväntar min första speedy under nästa vecka
Finns inget "måste". Lätt att börja tänka i de banorna. Jag måste ha en på länk, en på läder (svart), en annan på läder (brunt) och sist men inte minst en på nato. Tar aldrig slut.Påväg att beställa ett svart racingläder från Bulang & sons. Hoppas på att hitta ett alternativ till länken som jag kan nöja mig med. Älskar länken men iaf en klocka måste jag ha på läder pch det får bli speedyn eftersom övriga är dykare.
Du har helt rätt.Finns inget "måste". Lätt att börja tänka i de banorna. Jag måste ha en på länk, en på läder (svart), en annan på läder (brunt) och sist men inte minst en på nato. Tar aldrig slut.
Länk är vad jag föredrar, funkar med allt.
Vad för band eller länk på speedyn är att föredra rent generellt tycker ni??
Jag köpte den från Erikssons, men det var i augusti. Tror det är slut med 005rna nu.Stämmer bra!
Precis just detta dilemma, känner att speedyn är den klocka som mest kan funka med läder!! Grymt fint läder faktiskt!!Påväg att beställa ett svart racingläder från Bulang & sons. Hoppas på att hitta ett alternativ till länken som jag kan nöja mig med. Älskar länken men iaf en klocka måste jag ha på läder pch det får bli speedyn eftersom övriga är dykare.
Tackar, kommer nog att skaffa en länk till den, oundvikligt då det alternativet ”måste” finnas, tänker typ Forstner flat link eller JB. Ska se hur mycket jag kan ha den på läder dockNice! gött med klockan på gång. jag gillar den högra mest. En vanlig länk är snyggt tycker jag.
Klart du ska!! Vad flick dig att tippa över igen….den nya?Kommit fram till att jag verkligen behöver en speedy igen, nu är bara frågan vilken
Den nya är bra, sålde den efter owgmarch men nu ångrar jag detKlart du ska!! Vad flick dig att tippa över igen….den nya?
Kommit fram till att jag verkligen behöver en speedy igen, nu är bara frågan vilken
Den får du inte köpa tillbaka, bara så du vet Den sitter faktiskt på armen just nu dessutom.Den nya är bra, sålde den efter owgmarch men nu ångrar jag det
19 har jag för migNågon som vet storleken på klockarmbandet till en omega speedmaster reduced?
Stämmer!19 har jag för mig
Hur är 1450 vs original länken? Tackar för inputEn liten jämförelse denna tisdag. Original länken vs US1450.