• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Otroligt bra den här!
20211110_191830-01.jpeg

Vad för band eller länk på speedyn är att föredra rent generellt tycker ni??

Jag drar mig nog helst till svart eller brunt läder, och ett par najs natoband att byta till tex på sommaren. Inväntar min första speedy under nästa vecka 😬
C44F3235-050B-4A70-93F8-EFFC86D9B548.jpeg
Påväg att beställa ett svart racingläder från Bulang & sons. Hoppas på att hitta ett alternativ till länken som jag kan nöja mig med. Älskar länken men iaf en klocka måste jag ha på läder pch det får bli speedyn eftersom övriga är dykare.
B_SRacingBlackSpeedyLeatherWatchStrap02_1000x.jpg
20211114_145944.jpg

Jag drar mig nog helst till svart eller brunt läder, och ett par najs natoband att byta till tex på sommaren. Inväntar min första speedy under nästa vecka 😬
C44F3235-050B-4A70-93F8-EFFC86D9B548.jpeg
Utan tvekan länk för min del, särskilt nu med senaste 3861-Moonwatchens förbättrade länk. Oslagbar komfort och estetik.

Läder är snyggt på bild tycker jag men funkar inte på min handled.

Påväg att beställa ett svart racingläder från Bulang & sons. Hoppas på att hitta ett alternativ till länken som jag kan nöja mig med. Älskar länken men iaf en klocka måste jag ha på läder pch det får bli speedyn eftersom övriga är dykare.
20211114_145944.jpg
Finns inget "måste". Lätt att börja tänka i de banorna. Jag måste ha en på länk, en på läder (svart), en annan på läder (brunt) och sist men inte minst en på nato. Tar aldrig slut.
Länk är vad jag föredrar, funkar med allt.

Nice! gött med klockan på gång. jag gillar den högra mest. En vanlig länk är snyggt tycker jag.

20211114_145944.jpg
Precis just detta dilemma, känner att speedyn är den klocka som mest kan funka med läder!! Grymt fint läder faktiskt!! 🤩

Nice! gött med klockan på gång. jag gillar den högra mest. En vanlig länk är snyggt tycker jag.
Tackar, kommer nog att skaffa en länk till den, oundvikligt då det alternativet ”måste” finnas, tänker typ Forstner flat link eller JB. Ska se hur mycket jag kan ha den på läder dock 😬

Tillbaka
Topp