Wiliamo
Silver
Snygg entré in i tråden tillika klockan i sigMin första post i denna tråden Speedy 3573.50.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg entré in i tråden tillika klockan i sigMin första post i denna tråden Speedy 3573.50.
Hur upplevs den storleken på handleden? Dels generellt men främst höjdmässigt.Här kommer ett handledsskott på min DSOTM
Welcome!Min första post i denna tråden Speedy 3573.50.
Tack!Welcome!
TackSnygg entré in i tråden tillika klockan i sig
Fin den!Här kommer ett handledsskott på min DSOTM
Inte ett illa "första inlägg"!Min första post i denna tråden Speedy 3573.50.
Aligator är odödligt Så snyggt!Inspiration inför morgondagen
http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-omega-speedmaster-straps/
Skulle säga att den känns som en 42:a, verkligen inte som de 44,25mm som den faktiskt är.. Har en Exp II (42 mm) som jag tycker känns större, kan såklart vara färgerna som spelar ögat ett spratt men särskilt stor upplevs den inte. Förhållandevis hög med tanke på att det är ett kraftigt och välvt safir på både fram- och baksida. Boetten i sig är dock inte så tjock, så rent estetiskt upplevs den inte som så fet och den kan precis smita in under skjortmanschettenHur upplevs den storleken på handleden? Dels generellt men främst höjdmässigt.
Positiv info!Skulle säga att den känns som en 42:a, verkligen inte som de 44,25mm som den faktiskt är.. Har en Exp II (42 mm) som jag tycker känns större, kan såklart vara färgerna som spelar ögat ett spratt men särskilt stor upplevs den inte. Förhållandevis hög med tanke på att det är ett kraftigt och välvt safir på både fram- och baksida. Boetten i sig är dock inte så tjock, så rent estetiskt upplevs den inte som så fet och den kan precis smita in under skjortmanschetten
Testa den, tror inte du kommer uppleva den som så stor. Jag har själv tunna handleder och tycker ex. att min 216570 känns väl stor men aldrig med dennaPositiv info!
Tänkte precis nämna att det är synd på storleken men kanske inte är så farligt då. Sjukt cool annars men synd de ändå inte gjorde den i 42 som "originalet".
Har påven en lustig hatt?
Kan detta tänkas sitta fint på Speedy?
Jag tyckte det blev lite mjäkigt med mjukt mocka på Speedyn. Testade på både den och Datejusten, fantastiskt på den senare men inte lika bra till Speedy. Föredrar vintagelädret. Kan ta foto om du vill?
Tack men tänkte mer klockrelaterat! Varit i stan många ggr men då klockintresset är nytt för året har jag inte tänkt på staden ur klockaspekten förut.Statue of liberty
Wall street
Central Park
Macys
SoHo
Meatpacking district
9/11 memorial
Times Square
och oändligt mycket mer, staden som har allt!
Tack, den är väl relativt lätt också då den är av keramiskt material?Skulle säga att den känns som en 42:a, verkligen inte som de 44,25mm som den faktiskt är.. Har en Exp II (42 mm) som jag tycker känns större, kan såklart vara färgerna som spelar ögat ett spratt men särskilt stor upplevs den inte. Förhållandevis hög med tanke på att det är ett kraftigt och välvt safir på både fram- och baksida. Boetten i sig är dock inte så tjock, så rent estetiskt upplevs den inte som så fet och den kan precis smita in under skjortmanschetten
Sover Dolly Parton på rygg?
Välkommen in i värmen!Min första post i denna tråden Speedy 3573.50.
Tack tackVälkommen in i värmen!
Ja exakt, ngt lättare än stålTack, den är väl relativt lätt också då den är av keramiskt material?