pjmb
Silver
Gillar fast ogillar... Den hade ju inte varit så dum heller..Den är svårfångad...även senaste snoppyn gick jag bet på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar fast ogillar... Den hade ju inte varit så dum heller..Den är svårfångad...även senaste snoppyn gick jag bet på.
Tror iof båda är säkra köp om man behåller dem över tidGillar fast ogillar... Den hade ju inte varit så dum heller..
Grattis! Häftigt med far och son-klocka!God afton vänner! Igår var det ingen vanlig dag för igår blev man ägare till en sprillans ny Speedy
Ni vet nog redan vad som väntar nedan i bildväg, men vore ju tråkigt om jag inte la upp någon bild. Har tyvärr inte hunnit ta några snygga bilder och dessa nedan är tyvärr bara med iPhone.
Men men, glad midsommar på er alla!!
Ett paket från Pluswatch inhandlad via Chrono24. Från att pengarna kom fram stod en DHL snubbe med paketet hos mig inom 24h. Fantastiskt.
Nära nu
.... snart så
Trevlig box!
Känslan att få dra bort all plast, korta länken, klämma på o syna det fina natobandet, läsa och kika i böckerna. Oslagbart.
En bild från ikväll med Farsan till vänster. Sådan far sådan son Tråkigt att kvalitén blev så dålig men får bidra på tisdagar med lite sköna bilder framöver
Välkommen till klanen! Kul att ni två har samma klocka!God afton vänner! Igår var det ingen vanlig dag för igår blev man ägare till en sprillans ny Speedy
Ni vet nog redan vad som väntar nedan i bildväg, men vore ju tråkigt om jag inte la upp någon bild. Har tyvärr inte hunnit ta några snygga bilder och dessa nedan är tyvärr bara med iPhone.
Ett paket från Pluswatch inhandlad via Chrono24. Från att pengarna kom fram stod en DHL snubbe med paketet hos mig inom 24h. Fantastiskt.
Nära nu
.... snart så
Trevlig box!
Känslan att få dra bort all plast, korta länken, klämma på o syna det fina natobandet, läsa och kika i böckerna. Oslagbart.
En bild från ikväll med Farsan till vänster. Sådan far sådan son Tråkigt att kvalitén blev så dålig men får bidra på tisdagar med lite sköna bilder framöver
Grattis och välkommen!God afton vänner! Igår var det ingen vanlig dag för igår blev man ägare till en sprillans ny Speedy
Nära nu
.... snart så
Trevlig box!
en kollega har lyckas få denna via SV AD...leverans i höst...ska vara ett av få ex som kommer till Sverige. Tycker det är en av de mest lyckade limiterade Speedys. En samlar modell kanske?
Välkommen in i värmen!God afton vänner! Igår var det ingen vanlig dag för igår blev man ägare till en sprillans ny Speedy
Nära nu
.... snart så
Trevlig box!
Hoppas du har en trevlig midsommar! Klocka i vintagestuk passar ju bra mot trä. Blir lite avundsjuk.. :/
Tyst här i tråden idag. Kurerar ni er? Vi ligger på bryggan och steker bort etanolen
Tack det samma! Det var ju magiskt ljus ute idag så svårt att inte få klockan att se bra ut!Hoppas du har en trevlig midsommar! Klocka i vintagestuk passar ju bra mot trä. Blir lite avundsjuk.. :/
Men klockan mår bra i alla fall hehe
Premiärstök ute på Tylösand med nya kompisen igår. Mår som fan förtjänar idag.
Den mår prima, nyss dragit upp hanMen klockan mår bra i alla fall hehe
Grattis till ett fantastiskt klockval! Varmt välkommen i klubben. Må många tisdagar förgylla ert liv tillsammans!God afton vänner! Igår var det ingen vanlig dag för igår blev man ägare till en sprillans ny Speedy
Nära nu
.... snart så
Trevlig box!
Snyggt! Gillar kavajen och captoesen! Är en sucker för brunt läder.
Premiärstök ute på Tylösand med nya kompisen igår. Mår som fan förtjänar idag.
Tackar, riktigt trevligt med brunt läder på sommaren. Stål på handleden också såklartSnyggt! Gillar kavajen och captoesen! Är en sucker för brunt läder.
Välkommen in i värmen!
Får göra mitt bidrag till denna tråden nu, bättre sent än aldrig!
Ser grymt ut. Lite tjockare tyg än standardnato? Jag gillar hur Nato ser ut på andra men personligen stör jag mig på flärpen då symmetrin blir ur balans. Min OCD får flipperspel. Testat klippa av flärpen men det vill sig inte ändåMåste säga att Omega Nato höjer sig över allt annat i nato väg jag testat. Otroligt bekvämt, vad tycker ni?
Ja, det är liksom en helt annan kvalité och detaljerna är snygga tycker jag.Ser grymt ut. Lite tjockare tyg än standardnato? Jag gillar hur Nato ser ut på andra men personligen stör jag mig på flärpen då symmetrin blir ur balans. Min OCD får flipperspel. Testat klippa av flärpen men det vill sig inte ändå