Fina bilder, tack! En synvilla kanske, men vänstra nedre bandhorn ser polerat ut? Kan var hålla med om tavlan, wow! De vita subdials poppar verkligen.
Underbar tavla men mycket tråkig länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder, tack! En synvilla kanske, men vänstra nedre bandhorn ser polerat ut? Kan var hålla med om tavlan, wow! De vita subdials poppar verkligen.
Underbar tavla men mycket tråkig länk
Ska inte vara några konstigheter alls att testa! Sett den hos de flesta AD:s jag passerat.Skulle vilja prova nya .001 speedyn. Hur ser tillgången ut i butik?
Den ser ju ut att hänga med på bilden så varför inteTror ni speedy får hänga med?
Tror ni speedy får hänga med?
Hmm är det en Japansk astronaut så tycker jag ju det borde va en seiko SPS005 spacewalk. men vetitusan om seiko har ngt intresse av att sponsraTror ni speedy får hänga med?
Varför MoonSwatch? Båda är ju Schweiziska?MoonSwatch
Jag var lite ironisk med tanke på hypen bara. Men visst vore det kul om Speedmaster får fortsatt förtroende för månlandningar. När det gäller NASA känns det som att Omega fortfarande ligger bra till, men vad Jaxa föredrar har jag dålig koll på.Varför MoonSwatch? Båda är ju Schweiziska?
Såja!Premiärtisdag för mig.
Precis, drygt två år i karantän på en fjärran kontinent. När den väl kom så lyxade jag till det med nya 3861-länken.Såja!
Äntligen hemma två år efter köp, eller har det hunnit bli tre år nu?
Här kommer originalartikeln.Tror ni speedy får hänga med?