Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sen @O-scar köpte bandet har jag dreglat .... Om jag minns rätt har ngn skrivit en kommentar om det bandet och smalare handleder . Hur funkar den för dig ? Tacksam för input.Fick mitt nya band från Artem idag. Mycket bekvämt och snyggt!
De släppte en kort version av just det där för några dagar sen!Sen @O-scar köpte bandet har jag dreglat .... Om jag minns rätt har ngn skrivit en kommentar om det bandet och smalare handleder . Hur funkar den för dig ? Tacksam för input.
Sen @O-scar köpte bandet har jag dreglat .... Om jag minns rätt har ngn skrivit en kommentar om det bandet och smalare handleder . Hur funkar den för dig ? Tacksam för input.
Precis, de har justerat längden till något kortare! Sitter bra och jag har på näst sista hålet.De släppte en kort version av just det där för några dagar sen!
Kan inte hitta ett enda fel förutom att en är gjord av plast….Finn ett fel
Det där bandet var inte direkt någon höjdare.Kan inte hitta ett enda fel förutom att en är gjord av plast….
Funkar fint för mig. Klarar mig precis.Sen @O-scar köpte bandet har jag dreglat .... Om jag minns rätt har ngn skrivit en kommentar om det bandet och smalare handleder . Hur funkar den för dig ? Tacksam för input.
Jag tror du är ngt på spåren, har 50 i sikte o har med börjat köpa o uppskatta guldklockor mer o mer. Lite kommer det nog med åldern o lite hjälper det ju att lättare att ha råd med dem nu än när jag va 25Den här var rätt najs ändå. Börjar man bli en gubbe på riktigt när man uppskattar guldklockor?!
Jag har just passerat 40 och börjar tycka two tone är rätt ballt, så det verkar stämma.Jag tror du är ngt på spåren, har 50 i sikte o har med börjat köpa o uppskatta guldklockor mer o mer. Lite kommer det nog med åldern o lite hjälper det ju att lättare att ha råd med dem nu än när jag va 25
Jag tror du är ngt på spåren, har 50 i sikte o har med börjat köpa o uppskatta guldklockor mer o mer. Lite kommer det nog med åldern o lite hjälper det ju att lättare att ha råd med dem nu än när jag va 25
Håller med er båda, ligger mellan er två i ålder. Både ekonomin och smak förändras med tiden.Jag har just passerat 40 och börjar tycka two tone är rätt ballt, så det verkar stämma.
Ja en speedy är ett måste i varje samling! Haft två som båda fått lämna förhastad som man är. Blir snart nr 3 inom sinom tid och den ska stanna.Fan vad jag saknar min speedy... Måste äga en snart
Det brukar ju bli så... Jag är lite sugen på den senaste varianten då jag gillar länkar som smalnar av mycket. Föredrog 1171-länken senast då den andades vintage, men den claspen tenderade att öppnas ofrivilligt vilket var mindre kul.Ja en speedy är ett måste i varje samling! Haft två som båda fått lämna förhastad som man är. Blir snart nr 3 inom sinom tid och den ska stanna.
SnyggtFick mitt nya band från Artem idag. Mycket bekvämt och snyggt!
Tull och moms blev 750 spänn. Totalt blev det ett ganska högt pris på bandet men det är också riktigt bra.Snyggt
Får man fråga vad tull hamna på