• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Gummo

Joker
2-Faktor
Efterlysning! Skulle behöva låna straightlugs nu i veckan. Gärna 2915 och 2998. Dra ett pm så berättar jag mer.

För inspiration:

 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Efterlysning! Skulle behöva låna straightlugs nu i veckan. Gärna 2915 och 2998. Dra ett pm så berättar jag mer.

För inspiration:

Synd att vi är i olika landsändar. Hade nog kunnat ordna fram både en 2915, 2998 och ett par 105.003. Du får flyga upp!
 

JGP

Cartier
2-Faktor
En ”snabb” promenad i bokskogen…
778F3E3C-8A1F-4FE8-95BF-A906A4435BE8.jpeg
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Kan ni bekräfta att det är möjligt att få uppleva detta enligt bild!?!

💚💛💙

0F50A72A-1BC1-4AD4-B4DE-09EC6072067A.jpeg
Jag kan definitivt bekräfta att min .001 ser ut sådär i vissa vinklar framförallt i bilen nu när det börjar bli sommar! Har varit nära att orsaka trafikolycka flera gånger då jag blir förtrollad av tavlans och hesalitens reflektioner.. den där korniga matta tavlan är förbannat snygg.
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
200kr skickat för ett par nya bandstift till en 005 länk, är det ett rimligt pris? Har ingen aning så därför jag frågar😊.
 
Topp