Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt med akuten men kul att du börjat använda din Speedy!
- Vad använder du kronografen till då?
- Ha koll på hur länge man väntat på Akuten vad annars…?
![]()
Alltså.. hesalitEn ”snabb” promenad i bokskogen…
![]()
Kan ni bekräfta att det är möjligt att få uppleva detta enligt bild!?!Alltså.. hesalit![]()
Jag kan definitivt bekräfta att min .001 ser ut sådär i vissa vinklar framförallt i bilen nu när det börjar bli sommar! Har varit nära att orsaka trafikolycka flera gånger då jag blir förtrollad av tavlans och hesalitens reflektioner.. den där korniga matta tavlan är förbannat snygg.Kan ni bekräfta att det är möjligt att få uppleva detta enligt bild!?!
![]()
Vet inte om det är rätt låda, tror den är nyare, men som sagt, jag vet inte. Däremot är den inte tillverkad 2017, de tillverkades mellan 2004 och 2008.Är det korrekt låda till denna klocka?
![]()
![]()
![]()
Jag köpte orginal från AD till en Seamaster jag hade och dom kostade 250kr skickat200kr skickat för ett par nya bandstift till en 005 länk, är det ett rimligt pris? Har ingen aning så därför jag frågar.
Då låter det som att okej prisJag köpte orginal från AD till en Seamaster jag hade och dom kostade 250kr skickat![]()
Fick testa några av de nya dagen till ära.
![]()
![]()
![]()
![]()
Trevlig. På normalt avstånd anar man bara att det är sandwich. Gillade nog den blå mest, lite otippat eftersom den känns mest modern.Kul! Hur kändes den sista, med sandwichtavla?