Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fina speedymodeller! rätta mig gärna om jag har fel men är inte Skywalkern endast kvalificerad av den Europeiska rymdorganisationen (ESA) och endast den tidigare modellen 186.1999 som är kvalificerad utav NASA?2st NASA Speedys.
145.012 och X-33
En av de första och en av de senaste modellerna på "NASA approved" Rymdklockor.
Så kan det absolut vara.Mycket fina speddymodeller! rätta mig gärna om jag har fel men är inte Skywalkern endast kvalificerad av den Europeiska rymdorganisationen (ESA) och endast den tidigare modellen 186.1999 som är kvalificerad utav NASA?
Härligt avsnitt och jag lärde mig till och med något, kul! Tack @Gummo. Fin nivå på detaljerna för nya som kommer in i träsket.Då var det dags... Ett speedy-avsnitt. Monster, bezel som flyger av och en del rymdnörderier
Tack! Bra spotat. Det har dykt upp flera Ultraman inom rätt serienummer med CB-case så den finns en stor chans att de kom med båda. De gräver i det. Ska höra med T om han vet om ägaren har extract.Härligt avsnitt och jag lärde mig till och med något, kul! Tack @Gummo. Fin nivå på detaljerna för nya som kommer in i träsket.
Förresten så har Ultramanklockan i klippet CB case . Troligen har någon i tiden skadat klockan och då bytt ut 145.012 case till ett 105.012-66 CB case. Ett jävligt fint case må jag säga. Hade den extract?
Hade varit intressant att se om det då står "145.012-67 SP2" i boetlocket. Det verkar vara en transitional modell vilket i sig är ovanligt och att den även är en Ultraman blir ju en galet unik kombination som jag aldrig stött på tidigare.Tack! Bra spotat. Det har dykt upp flera Ultraman inom rätt serienummer med CB-case så den finns en stor chans att de kom med båda. De gräver i det. Ska höra med T om han vet om ägaren har extract.
Tony har personligen sett tre med CB-case och Ultraman-visare inom serienummer. Denna har äldre extract innan de började verifiera dem från Omega. Men de jobbar på att kartlägga och verifiera även dessa.Hade varit intressant att se om det då står "145.012-67 SP2" i boetlocket. Det verkar vara en transitional modell vilket i sig är ovanligt och att den även är en Ultraman blir ju en galet unik kombination som jag aldrig stött på tidigare.
Helt klart intressant. Så har det då stått "145.012-67 SP2" i dem?Tony har personligen sett tre med CB-case och Ultraman-visare inom serienummer. Denna har äldre extract innan de började verifiera dem från Omega. Men de jobbar på att kartlägga och verifiera även dessa.
Bull på den om jag får tycka till. Hur många vanliga 145.012 har man sett med CB? Gissar på noll. Det känns som optimistiska försök att tillverka en ännu mer sällsynt modell.Tony har personligen sett tre med CB-case och Ultraman-visare inom serienummer. Denna har äldre extract innan de började verifiera dem från Omega. Men de jobbar på att kartlägga och verifiera även dessa.
Jag ska sätta på länken så ska du få testa igen, tror du kommer gilla det.
Fick testa speedy av @Staafen idag. Har alltid tänkt att den var alldeles för stor för mig- och därför kunnat i lugn och ro titta på annat..
Det förändras nog nu. Helvete!