Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är alltid bra att vara lite misstänksam och försiktig Var, hur och hos vem klockorna dyker upp gör ju om man tror på dem eller inte.Bull på den om jag får tycka till. Hur många vanliga 145.012 har man sett med CB? Gissar på noll. Det känns som optimistiska försök att tillverka en ännu mer sällsynt modell.
Det sagt så är jag ingen speedy-expert.
Men Ultraman är väl sena 145.012? Då borde vi sett många ”vanliga” 145.012 med CB kan jag tycka. Men each to their own. Jag inbillar mig Ultramans i tråkiga boetter som snabbt uppgraderats till ultra-rare frankens.Det är alltid bra att vara lite misstänksam och försiktig Var, hur och hos vem klockorna dyker upp gör ju om man tror på dem eller inte.
Men konstigare saker har hänt än att en nån tryckt på orangea visare på en batch Speedys med CB-case i Omegas fabrik 67. Som sagt så är inte allt klarlagt så man får se.
Jag är också väldigt tveksam till dessa som ultraman, men jag är såklart öppen för att ändra mig om tillräckligt många observationer finns där.Men Ultraman är väl sena 145.012? Då borde vi sett många ”vanliga” 145.012 med CB kan jag tycka. Men each to their own. Jag inbillar mig Ultramans i tråkiga boetter som snabbt uppgraderats till ultra-rare frankens.
Nä. Håller med. Extracten känns också rätt värdelösa i sig när man numer bifogar bild när man beställer extract. Jag har en känsla av att de beskriver det de ser. Det är bara enkla pengar för Omega att skaka fram det köparna vill ha.Jag är också väldigt tveksam till dessa som ultraman, men jag är såklart öppen för att ändra mig om tillräckligt många observationer finns där.
Sen är det så att det finns en ”145.012 SP2” (notera SP2) som just verkar ha CB boett, HF boettlock och 145.012 tryckare men då känns det som att dessa borde varit tidigt i serien och inte sent. Så vore intressant att se om dessa boettlock säger samma sak.
Sen är det så att Omega inte själva verkar riktigt veta vilka som faktiskt var Ultraman och då kan man ifrågasätta hur tillförlitliga extrakten är.
SnyggtJag ska sätta på länken så ska du få testa igen, tror du kommer gilla det.
Tack ElChucko!
Den är riktigt fin på ett sånt typ av band!
Fick testa speedy av @Staafen idag. Har alltid tänkt att den var alldeles för stor för mig- och därför kunnat i lugn och ro titta på annat..
Det förändras nog nu. Helvete!
Jag ska sätta på länken så ska du få testa igen, tror du kommer gilla det.
Den är riktigt fin på ett sånt typ av band!
Blir lite klossigare på länk.
Helt fantastisk är den! don, stepdial, applicerad logo, 321 och bezel i bra skick.. kan det bli bättreSista bilden på denna Ed White i min ägo. Nu börjar jakten på nästa Speedy
Riktigt bra avsnitt med många fina speedys!Då var det dags... Ett speedy-avsnitt. Monster, bezel som flyger av och en del rymdnörderier
Jo, lite bättre kan det allt bli. Detta är min nyaHelt fantastisk är den! don, stepdial, applicerad logo, 321 och bezel i bra skick.. kan det bli bättre
Är länken för smal eller bandhornen för slitna/polerade?Jo, lite bättre kan det allt bli. Detta är min nya
Bezelen lite slitnare men allt annat bättre
Ingetdera. Denna har nog det bästa caset av nån Ed White jag sett. Ändlänkarna har ett litet glappÄr länken för smal eller bandhornen för slitna/polerade?
Den ser riktigt skarp och fin ut!Ingetdera. Denna har nog det bästa caset av nån Ed White jag sett. Ändlänkarna har ett litet glapp
Tror jag postat denna bild förr men den säger en del om skicket på boettenDen ser riktigt skarp och fin ut!
Grattis!Igår, lagom till 16/7 (ni som vet ni vet) slog jag till på en Speedmaster ny från butik. Det är min tredje speedy (och andra 3861) men denna är en keeper då det är en examenspresent för att fira min ekonomie kandidat. Den åkte dock rakt in i bankfack och får ligga där till examensfesten i sensommar.
Hjärnan på helsnurr.. behöver semester heheGrattis!
Men det är väl juni än?