• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Stefan S

Patek
2-Faktor
Eyes on the stars 🚀
PXL_20220829_164640471.jpg
image.jpg
Grymt! Stort grattis 😀
 

Number 6

Omega
If I may, vad tycker Speedy folket om moonswatchen ?
F74DFE95-E241-460C-8E32-461A5C8A7120.jpeg
Jag tycker de är coola och smart drag av Swatch group. Tror inte det hotar riktiga Speedymarknaden, utan tvärtom. Jag hade gärna haft även en moonswatch för användning på beachen eller i leklandet med barnen, men jag orkar ju inte med att jaga runt halva jorden för dem. Som Gbg:are utan tjänsteresor för tillfället är det ju tämligen hopplöst att hitta en. Marknadsföringsmässigt är ju kampanjen genial.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Jag tycker de är coola och smart drag av Swatch group. Tror inte det hotar riktiga Speedymarknaden, utan tvärtom. Jag hade gärna haft även en moonswatch för användning på beachen eller i leklandet med barnen, men jag orkar ju inte med att jaga runt halva jorden för dem. Som Gbg:are utan tjänsteresor för tillfället är det ju tämligen hopplöst att hitta en. Marknadsföringsmässigt är ju kampanjen genial.
Jag håller med, har ägt 3 Speedys o kunde bara ej låta bli att köpa ”plast leksaken”, men mkt rolig, färg glada, och faktiskt väl genomtänkta, ingen high horology, men rolig klocka
 
Topp