Grymt! Stort grattisEyes on the stars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Stort grattisEyes on the stars
Forumets första? Den är helt galet bra!Eyes on the stars
TackGrymt! Stort grattis
Håller med den är super fin. Men vad det gäller forumets första så har jag för mig att en annan har dykt upp tidigare (tror jag)Forumets första? Den är helt galet bra!
felForumets första? Den är helt galet bra!
Megagrattis oerhört vacker !!Eyes on the stars
Vad är det för en fin länk du kör?
Forstners flat link. Ruskigt prisvärtVad är det för en fin länk du kör?
Betalade du en miljon? Skämt åsido, stort grattis!Eyes on the stars
min är inte limited edition så jag fick bättre prisBetalade du en miljon? Skämt åsido, stort grattis!
Du fick original boxen i alla fall! De snålar med den även för begärt prismin är inte limited edition så jag fick bättre pris
Gud, jag såg inte originalinlägget utan bara högra thumbnailsen ovan. Tänkte "fasen va alla hissar hans j-a blåvita swatch" hahamin är inte limited edition så jag fick bättre pris
Du är den fösta som äger den, mig veterligen. Jag var en av de första som postade bild på den som @ERIKSON URHANDEL hade fått hem, men den var tyvärr inte min. Jag står på listan men ännu ingen lycka…Tack
Håller med den är super fin. Men vad det gäller forumets första så har jag för mig att en annan har dykt upp tidigare (tror jag)
Får ta riktiga bilder nån dag men här kommer telefon bild i olika ljusSå fler bilder på skönheten önskas
Wooow Grattis!Får ta riktiga bilder nån dag men här kommer telefon bild i olika ljus
Jag tycker de är coola och smart drag av Swatch group. Tror inte det hotar riktiga Speedymarknaden, utan tvärtom. Jag hade gärna haft även en moonswatch för användning på beachen eller i leklandet med barnen, men jag orkar ju inte med att jaga runt halva jorden för dem. Som Gbg:are utan tjänsteresor för tillfället är det ju tämligen hopplöst att hitta en. Marknadsföringsmässigt är ju kampanjen genial.If I may, vad tycker Speedy folket om moonswatchen ?
Jag håller med, har ägt 3 Speedys o kunde bara ej låta bli att köpa ”plast leksaken”, men mkt rolig, färg glada, och faktiskt väl genomtänkta, ingen high horology, men rolig klockaJag tycker de är coola och smart drag av Swatch group. Tror inte det hotar riktiga Speedymarknaden, utan tvärtom. Jag hade gärna haft även en moonswatch för användning på beachen eller i leklandet med barnen, men jag orkar ju inte med att jaga runt halva jorden för dem. Som Gbg:are utan tjänsteresor för tillfället är det ju tämligen hopplöst att hitta en. Marknadsföringsmässigt är ju kampanjen genial.
Kul komplement, har en Earth själv. Det är dock ingen Speedy utan mer en Swatch med omegalogga på.If I may, vad tycker Speedy folket om moonswatchen ?
100 %, men designen….sedan har jag för dålig koll på ”plasten”, bioceramic - om det ska vara ngt revolutionerande mtrl…Kul komplement, har en Earth själv. Det är dock ingen Speedy utan mer en Swatch med omegalogga på.
Har kommit rapporter på knäckta pushers och lättrepade boetter så jag tror inte man ska förvänta sig några superegensksper av bioceramic.100 %, men designen….sedan har jag för dålig koll på ”plasten”, bioceramic - om det ska vara ngt revolutionerande mtrl…
Hesalit listar nu 77 400kr. Ca 8-10% ökning på de flesta omega modeller. Fick info från AD precis som satt med uppdaterade prislistor. Möjligt att det inte framgår ännu på omegas hemsida etcIngen ökning på vanliga stålspeedy ser det ut som. Galen höjning på guldmodellerna. Och några tusenlappar på seamaster.
Mitt inköp för ett år sen börjar kännas som värsta klippetHesalit listar nu 77 400kr. Ca 8-10% ökning på de flesta omega modeller. Fick info från AD precis som satt med uppdaterade prislistor. Möjligt att det inte framgår ännu på omegas hemsida etc
Är det även forstner-spänne?Forstners flat link. Ruskigt prisvärt
Känns som vintage börjar alltmer bli riktigt prisvärdSåg nu att A.D. har justerat priset på Speedy efter Omegas höjning.
77.400:- (tidigare72.300 ) får man pröjsa fr.o.m idag för en Speedy 001
Jepp.Känns som vintage börjar alltmer bli riktigt prisvärd