Det är bara en tidsfråga innan begagnatmarknaden följer efter.Känns som vintage börjar alltmer bli riktigt prisvärd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara en tidsfråga innan begagnatmarknaden följer efter.Känns som vintage börjar alltmer bli riktigt prisvärd
Yes. Såg någon som satt på ett Omega-spänne men för mig duger Forstner gott och väl.Är det även forstner-spänne?
Älskar dem som ett roligt komplement till den riktigaIf I may, vad tycker Speedy folket om moonswatchen ?
precis, var för tidigt ute. Blev en rejäl höjning tyvärr…Hesalit listar nu 77 400kr. Ca 8-10% ökning på de flesta omega modeller. Fick info från AD precis som satt med uppdaterade prislistor. Möjligt att det inte framgår ännu på omegas hemsida etc
Sjuk prisutveckling sista åren? Eller tog den ett rejält steg uppåt när 005an försvann?Såg nu att A.D. har justerat priset på Speedy efter Omegas höjning.
77.400:- (tidigare72.300 ) får man pröjsa fr.o.m idag för en Speedy 001
Den hoppade upp drygt 10000 när den nya modellen kom. Känns fint att jag knep min för knappt två år sedan för en bra bit under 50 från AD.Sjuk prisutveckling sista åren? Eller tog den ett rejält steg uppåt när 005an försvann?
Jag tror min listade strax över 40 när jag köpte min 005. Kommer inte ihåg exakt vilket år men 2017-2018 nånting. 005 med gigantiska boxen. Galet…Den hoppade upp drygt 10000 när den nya modellen kom. Känns fint att jag knep min för knappt två år sedan för en bra bit under 50 från AD.
Augusti 2019 kostade en .005 47000 list men fick köpa för 40000Jag tror min listade strax över 40 när jag köpte min 005. Kommer inte ihåg exakt vilket år men 2017-2018 nånting. 005 med gigantiska boxen. Galet…
Minns att jag blev riktigt sjuk i klockviruset 2012 och efter min första "riktiga" klocka en Tag Heuer Monza köpte jag en begagnad Speedy ref nr 357050 för 19.000 danska. Sinnes ...Augusti 2019 kostade en .005 47000 list men fick köpa för 40000
*Eventuella Artemis I.Jag har ingen Speedy men är här för det eventuella nörderiet inför lanseringen av Artemis I.
December 2017 köptes en 005 för 32 000kr efter bra rabatt. Plockades ut Jan 2018. Det är en bit ifrån dagens priser…Augusti 2019 kostade en .005 47000 list men fick köpa för 40000
Kul med lite nytt i tråden!Kändes som det var läge för att komplettera tråden med lite rosa
Vilken föredrar ni? #speedytuseday
Tack, känns som de kompletterar varandra braKul med lite nytt i tråden!
Grym duo Svårt att välja en favorit