Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Används väl en del X-33 också va?Får rätta mig själv.
Artemis I kommer skickas upp utan besättning för att se att allt fungerar som tänkt, så inga Speedys denna resa.
Blev lurad av NASAs slogan "Back to the moon"
NASA
www.nasa.gov
Tror dock de fortfarande kör Speedy som backup.
Ryssarna använder Pro, men X-33 verkar vanligast på ISS då den har högt alarm.Används väl en del X-33 också va?
Breddar tråden lite och bjuder på några bilder på min Speedmaster Broad Arrow
Köpte gummit via eBay, pröjsade typ 200kr, innehåller säkert en del silikon och inte 100% kauthuck men skönt och snyggt iafSnyggt! Vart är gummit ifrån?
Oh, vackert! Vad är det för band?Ha en snabb tisdag allihop!
Molequin Grained Whiskey Tan, väldigt trevligt och mjukt band.Oh, vackert! Vad är det för band?
De borde skicka med ett gäng speedys ändå…bara för attFår rätta mig själv.
Artemis I kommer skickas upp utan besättning för att se att allt fungerar som tänkt, så inga Speedys denna resa.
Blev lurad av NASAs slogan "Back to the moon"
NASA
www.nasa.gov
Tror dock de fortfarande kör Speedy som backup.
Snyggt! Finns både band och spänne hos Erikson?
Wow! Stort grattis till den fin klockanEyes on the stars
TackWow! Stort grattis till den fin klockan
Yes, båda är från Eriksons. Bandet är ett Hirsch Siena. De monterade på spännet åt mig och bandet har snabbfästen så det var åkte på direkt.Snyggt! Finns både band och spänne hos Erikson?