• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

L
Funderar på att köpa min första Speedmaster. Är dock en ”Mark II”, senaste modellen. Fått ett väldigt bra pris fr en AD. Jag gillar modellen - men kommer jag att tråna efter den ”riktiga” månklockan? Sponta erfarenheter från Er med mångårigt innehav av Speedmasters?
Nu med rätt bakgrund. Enterprise.

CC1F4A6D-14DA-4C4A-A4CE-4D8971E4BF3D.jpeg
Är det månlandaren?👍

God morgon Speedy-vänner, ha en bra snabbtisdag!

Har bestämt mig för att sälja min Speedy reduced. Kommer ut på säljforumet i veckan. Enda anledningen är att jag vill ha en Speedy Pro. Om någon här i Speedy-tråden är sugen på en reduced är det bara att slänga iväg ett pm. Drömmen vore ju att kunna byta mot en pro, med pengar upp från mig, men det är väl att hoppas på för mycket.
20221122_060939.jpg

Kan folk sluta vara så nöjda med sina 3861-speedys och kränga en till mig? Nyligen fanns det hur många som helst ute till salu och nu verkar alla nya ägare bara sitta och mysa 😄

Seriös fråga - ni som äger nya referensen och har testat föregående. Upplever ni den nya referensen som mindre? En del YouTubers har nämnt det och det är positivt i min bok om det nu är så.

Kan folk sluta vara så nöjda med sina 3861-speedys och kränga en till mig? Nyligen fanns det hur många som helst ute till salu och nu verkar alla nya ägare bara sitta och mysa 😄

Seriös fråga - ni som äger nya referensen och har testat föregående. Upplever ni den nya referensen som mindre? En del YouTubers har nämnt det och det är positivt i min bok om det nu är så.
På länken så känns den smidigare och upplevs annorlunda då den avsmalnar och väger mindre (tror jag) men på andra straps så tycker jag det är same same…

Tillbaka
Topp